نمایش ناامید کننده عراقی‌ها در هفته اول

نمایش ناامید کننده عراقی‌ها در هفته اول

بازیکنان عراقی شاغل در ایران در هفته اول موفق نبودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دیباروز، در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان عراقی در صدر لیست نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری قرار داشتند همین باعث شد که تقریباً نیمی از تیم‌های لیگ در فصل جدید از وجود بازیکنان عراقی در لیست خود بهره می‌برند. در هفته اول لیگ برتر تنها سه تیم نفت آبادان، تراکتور تبریز و مس رفسنجان از بازیکنان عراقی خود در ترکیب تیم شان استفاده کردند.

*صنعت نفت آبادان

عبدالله ویسی در هفته اول از 3 بازیکن عراقی خود فهد طالب در درون دروازه، عباس قاسم در خط دفاع، یوسف در خط حمله در ترکیب ثابت استفاده کرد اما هی کدام نه در دفاع کردن مقابل حملات استقلال تهران و نه در خلق موقعیت انتظارات را برآورده نکردند و نمایش ناامید کننده‌ای از خود برجای گذاشتند که نتیجه‌اش شکست سنگین نفت آبادان در خانه بود.

*تراکتور تبریز

صفا هادی بازیکن ملی‌پوش و باتجربه عراقی روز خوبی را مقابل هافبک‌های سپاهان تجربه نکرد. سپاهانی‌ها هر زمان اراده کردند، روی دفاع تراکتورسازی فشار وارد کردند و با ایجاد موقعیت برای مهاجمان، دروازه تراکتور را مورد هدف قرار دهند.

هادی حتی در دوئل‌های تن به تن هم خوب عمل نکرد و در نهایت با دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا علاوه بر 10 نفره کردن تیمش بازی حساس هفته دوم مقابل پرسپولیس را هم از دست بدهد.

*مس رفسنجان

علی عدنان جذاب‌ترین چهره بین بازیکنان عراقی در نقل و انتقالات تابستانی بود که به لیگ برتر کشورمان آمد و با مس رفسنجان قرار داد بست. او که سابقه بازی در سری A ایتالیا را دارد توسط ساکت الهامی در هفته نخست در ترکیب ثابت قرار گرفت اما نمایش متوسطی ارائه داد و کارآیی خاصی از خودش بروز نداد و حتی با اخطار داور مواجه شد. عدنان در نهایت دقیقه 68 مصدوم و از زمین بازی خارج شد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا