ویباکس مخفی فورتنایت چیست؟

ویباکس فورتنایت چیست؟

این روزها تقریبا تمامی بازی های آنلاین، مانند فورتنایت، پابجی، رینبوسیکس و… دارای واحد های پولی برای خرید از طریق فروشگاه های درون بازی هستند و کاربران برای اینکه بتوانند آن واحد های پولی را تهیه نمایند، باید هزینه کرده و مبالغی را پرداخت کنند. ۱۰۰۰ ویباکس فورتنایت نیز یکی از واحد های پولی بازی فورتنایت بتل رویال است که به وسیله آن کاربران و بازیکنان، میتوانند به خرید آیتم های درون بازی (مانند انواع اسکین، ایموت یا دنس ها، گلایدر، پیک‌اکس، بتل پس و …) بپردازند.

اپیک سنتر |خرید اکانت فورتنایت

فورتنایت برای خرید واحد های پولی خود (ویباکس) بسته های مختلفی را برای کاربران و بازیکنان قرارداده است و هر کاربر با توجه به نیاز خود میتواند بسته مورد نظر خود را خریداری کند. ۱۰۰۰ ویباکس فورتنایت نیز یکی از آن بسته ها است که میتوانید آن را خریداری کرده و با استفاده از آن آیتم های مورد علاقه خود را تهیه کنید. نحوه ثبت سفارش محصولات فورتنایت چگونه است؟ دلایلی که نشان می‌دهد باید ما را انتخاب کنید:

  •  ما با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ثبت شده به نشانی enamad.ir و نشان اعتبار زرین پال به نشانی zarinpal.com و سایر نشان ها، اعتمادتان را جلب می‌کنیم.
  • فروشگاه ما دارای سابقه ۵ ساله کاملا واقعی در حوزه بازی های اینترنتی است و بیشتر از هرکس دیگری در این زمینه فعالیت تخصصی کرده است.
  • خرید کاملا قانونی، برخلاف سایر فروشگاه ها خرید های انجام شده توسط ما کاملا قانونی و دارای ضمانت است، اما برخی افراد سودجو با خرید غیرقانونی ممکن است باعث غیرفعال شدن اکانت شما(inactive) شوند و یا خریدتان را ریفاند کنند.
  • پشتیبانی همیشه آنلاین، فروشگاه مستر استور با داشتن پشتیبانی انلاین در سایت، تلگرام و اینستاگرام همیشه آماده پاسخگویی به سوالاتتان است.

ویباکس مخفی فورتنایت چیست؟

بدلیل قوانین شرکت ارائه دهنده بازی یعنی اپیک گیمز، کاربرانی که ویباکس ها را با پلتفرم کامپیوتر یا موبایل خریداری کرده باشند، ویباکسشان در پلتفرم های دیگر مانند پلی استیشن مخفی میشود. این بدان معنی نیست که ویباکسی دریافت نمیشود، بلکه ویباکس برای همه قابل خرید است اما برای استفاده از ویباکس های مخفی شده باید با استفاده از موبایل یا کامپیوتر(PC) وارد فورتنایت شوید و آیتم دلخواه خود را بخرید، درصورتی که به این دستگاه ها دسترسی ندارید، کافیست آن را به ما بسپارید.

نحوه خرید آیتم ها به وسیله ویباکس چگونه است؟

برای خرید و استفاده از محصولات درون بازی، بازی فورتنایت باید به مقدار کافی ویباکس داشته باشید تا بتوانید آیتم های مورد علاقه و یا بتل پس را تهیه کنید.
توجه کنید که خرید و خرج کردن بیش از حد شما را به بازیکنی حرفه‌ای و قدرتمند تبدیل نمیکند و برای اینکه بتوانید پیشرفت کنید و رقبا را شکست دهید باید تمرین کنید.

ویباکس فورتنایت در چه بسته هایی قابل خرید است؟

فورتنایت چندین بسته ویباکسی برای کاربران خود، بسته به نیازشان ارائه داده است که شامل بسته های زیر میباشد: مقدار ویباکس این بسته ها ثابت هستند یعنی بدان معنی است که شما نمیتوانید جز این مقدار های مشخص شده، بسته ای را خریداری کنید. اما اگر برای خرید آیتم دلخواه خود(اسکین، باندل، پیک‌اکس و…) نیاز به ویباکس بیشتر یا کمتری دارید، میتوانید از استفاده کنید، گیفتینگ راهکاری است که به‌وسیله آن کاربران میتوانند به یکدیگر آیتم های دلخواه خود را(اسکین، باندل، پیک‌اکس و…) ارسال کنند.

ارزانترین راه خرید ویباکس فورتنایت چیست؟

درصورتی که قصد  خرید ویباکس فورتنایت   را داشته باشید، احتمالا به فروشگاه های زیادی مراجعه کرده اید و دنبال یک فروشگاه مطمئن با قیمت های مناسب می‌گردید، برای خرید ویباکس باید توجه داشته باشید که از یک ارائه دهنده معتبر استفاده کنید تا همیشه پاسخگو مشکلات و سوالات شما باشد. برخی از فروشگاه های سودجو با فروش ویباکس های هکی و غیرقانونی قصد کلاهبرداری از مشتریان بی‌اطلاع دارند و سعی میکنند همه را با روش های گوناگون فریب دهند. فروشگاه ما با استفاده از مبالغ قانونی حساب مشتریان را شارژ کرده و خرید آن ها را تکمیل می‌نماید و همچنین ضمانت قانونی بودن محصولات را به شما میدهد. چرا قیمت تومانی ویباکس با قیمت دلاری آن اختلاف دارد و ارزان است؟

اگر توجه کرده باشید، قیمت دلاری این بسته ویباکسی ۷.۹۹$ است و اگر قیمت آن را به نرخ دلار امروز محاسبه کنیم، عددی گرانتر بدست می‌آید. مستر استور محصولات را با استفاده از ارز هایی غیر از دلار و بصورت کاملا قانونی انجام میدهد تا قیمت تومانی آن به پایین ترین حد ممکن برسد و کاربران و مشتریان عزیزمان بتوانند با کمترین قیمت ممکن این محصول را خریداری کنند. سوالات پرتکرار مشتریان: آیا خرید ها قانونی هستند؟ بله، تمامی سفارشات شما بصورت کاملا قانونی و امن انجام میشود و مستر استور قانونی بودن خریدتان را تضمین میکند، پس با خیال راحت میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا ویباکس ها دائمی هستند؟ بله، ویباکس های خریداری شده قانونی و دائمی هستند و میتوانید با خیال راحت آن ها را خرج کرده و اسکین یا آیتم های موردنظر خود را خریداری کنید و یا به دوستانتان گیفت کنید. مدت زمان انجام سفارشات چقدر است؟ تمامی سفارش بین ۵ دقیقه الی ۶ ساعت کاری، برای شما فعال میشوند، اما برخی مواقع ممکن است بدلیل شلوغی سایت و یا سرور های بازی، مناسبت ها (مانند شروع سیزن جدید بازی) و سایر موارد، سفارش شما با اندکی تاخیر انجام شود

که در این صورت به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد. دومرحله‌ای چیست و چرا باید آن را خاموش کنم؟ دو مرحله ای یک لایه امنیتی است که اگر هرکس تلاش به ورود به اکانت شما کند، یک کد امنیتی به شما ارسال میشود، بدلیل اینکه این فرآیند بسیار زمانبر است، لطفا قبل از ثبت سفارش آن را خاموش کنید و اگر بلد نیستید، میتوانید به بلاگ مستر استور مراجعه کنید و مطالب مربوط به آن را مطالعه کنید. بازی فورتنایت: نحوه خرید : تیم پشتیبانی مستر ایتم وارد اکانت شما شده و با ویباکس های اکانت خودتان ایتمی که درخواست میکنید را خریداری میکند.

* نکات قبل از خرید *

  1. برای خرید درون بازی فورتنایت ما نیاز به رمز و ایمیل شما داریم .
  2. حتما تایید 2 مرحله ای خود را غیر فعال کنید.
  3. وضعیت سفارش از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود تا بتوانید پیگیری های لازم را انجام بدید.
  4. در صورت داشتن هرگونه سوال ابتدا به سر بزنید. چون اکثر سوالات پاسخ داده شده است. با این وجود در صورت داشتن هر گونه مشکل و سوال می‌توانید به پشتیبانی ما پیام دهید. ????
  5. قبل از خرید درون بازی فورتنایت (با ویباکس خودتون) صفحه قوانین سایت رو بخونید برای

خرید درون بازی فورتنایت (با ویباکس خودتون) چیست؟ گاهی پیش امده که شما قصد خرید یک ایتم از ایتم شاپ با ویباکس خودتون را دارید اما به هر دلیلی دسترسی به بازی ندارید ( بیرون یا مسافرت هستید – بازی اپدیت نیست و…..) در این شرایط که شما دسترسی به بازی ندارید و هر روز هر 24 ساعت عوض میشه . شاید دلتون بخواد ایتم رو بگیرید اینجا مستر ایتم به کمک شما آمده تا برای شما وارد اکانتتون شده و ایتمی که درخواست میکنید را خریداری بکند. البته اگر ویباکس هم ندارید برای چرا به مستر ایتم اعتماد کنم؟ فروشگاه مستر ایتم از سال 1398 شروع به فعالیت در زمینه گیم کرده و تا به حال موفق به کسب نماد های اعتماد از سمت تجارت الکترونیک و هم چنین رضایت شما عزیزان بوده است. (: ایا خرید درون بازی فورتنایت (با ویباکس خودتون) برای همه دستگاه ها هست؟

بله ، همه محصولات فورتنایت برای همه دستگاه ها امکان خرید دارد. زمان خرید درون بازی فورتنایت (با ویباکس خودتون) چگونه است ؟ خرید درون بازی فورتنایت مانند بقیه محصولات زمان فعال سازی آن 10 دقیقه الی 5 ساعت کاری فروشگاه است. من با پلی استیشن بازی میکنم و فکر میکنم ویباکسام مخفیه اینجوری خرید کنم ؟ درصد خیر ، در سیزن 2 چپتر 3 بازی فورتنایت ویباکس های مخفی را کاملا از بازی حذف کرد و هر چقدر شما موجودی دارید توی اکانتتون همون مقدار هست مگر اینکه با نینتدو بازی کنید و فقط این دستگاه نینتندو سوییچ ویباکس هاش مخفی میشه وگرنه همه دستگاه ها نمایش داده میشود.

دکمه بازگشت به بالا