اجتماعی

آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور

احداث 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان سراسر کشور با حضور رئیس کمیته امداد استان اردبیل ضروری بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، سید مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد ، در ابتدای ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان با حضور سید پرویز فتاح ، رئیس بنیاد محرومان و هزار نفر ساخته خواهد شد برای خانواده فقیر جامعه

وی اظهار داشت که این خانه ها با اولویت با مددجویان روستایی ، یتیمان و خانواده های سه نفره یا بیشتر ساخته و تحویل داده می شوند.

بختیاری خاطرنشان کرد: 45 میلیون تومان تسهیلات از سوی بنیاد به مستضعفان به مددجویان یارانه ای برای ساخت این واحدها پرداخت می شود. وام 35 میلیون تومانی نیز از سوی کمیته امداد به مددجویان اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، رئیس کمیته امداد از ارائه 50 میلیون تومان تسهیلات توسط شرکت مسکن خبر داد و افزود: امیدواریم با افزایش تعداد ساختمان های مسکن برای نیازمندان و محرومان افزایش یابد. حضور خیریه ها در این زمینه. “

وی با تاکید بر اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان با جدیت دنبال می شود ، گفت: همکاری و مساعدت بنیاد محرومان ، بنیاد مسکن ، سپاه پاسداران ایران و کمک های مردمی این امر را تسریع کرده است.

بختیاری با بیان اینکه در این طرح 362 واحد مسکونی متعلق به کارفرما در استان اردبیل ساخته می شود ، اعلام کرد: 146 واحد از آنها در شهرهای “کرمی” و “اینگوت” که مناطق محروم این استان هستند به بهره برداری می رسد. 216 واحد در استانهای خلخال و کوثر شاهرود و خروش روستوم ساخته می شود.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم همه این واحدهای مسکونی در کشور ظرف مدت 18 ماه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا