اجتماعی

فردا؛ امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

سخنگوی رسمی شهرداری تهران گفت: فردا سه شنبه تفاهم نامه ساخت حدود 90 هزار واحد مسکونی در پایتخت منعقد می شود و این تعداد واحد به سایر پروژه هایی که تاکنون به مرحله اجرا رسیده است اضافه می شود. برنامه ریزی و ساخت و ساز

عبدالمطهر محمدخانی در گفت وگو با دیباروز. وی با اشاره به تفاهم نامه جدید شهرداری تهران و نهادهای مختلف برای تامین مسکن در پایتخت، گفت: شهرداری تهران فردا سه شنبه تفاهم نامه ای را با سپاه پاسداران، ارتش، فرماندهی انتظامی و نیروی انتظامی امضا می کند. شستا. و دیباروز تهتر، شرکت ایرانی ساخت و تولید مسکن در پایتخت

وی با اشاره به اینکه این اقدام برای تداوم ساخت و ساز مسکن در پایتخت و مربوط به پروژه های قرارگاه جهادی اسکان است، گفت: حداکثر 20 هزار واحد توسط سپاه پاسداران و 15 هزار واحد توسط سپاه تامین می شود. ارتش و 5000 واحد قبلا. فرماندهی نیروی انتظامی 50 هزار واحد یک واحد باید توسط شستا و 10 هزار واحد توسط شرکت برینا تهتر ایران ساخته شود.

محمد خانی گفت: تمامی پروژه هایی که فردا تفاهم نامه امضا می شود 3 ساله است و به زودی ساخته می شود. ارزش و سهم شهرداری تهران در هر پروژه متفاوت است. این در حالی است که بیشترین اقدامات شهرداری تهران در خصوص ساخت و ساز مسکن، تسهیل و رفع موانع است.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: سازمان نوسازی شهر تهران تا قبل از شروع مدیریت فعلی شهر و ورود آقای زاکانی به شهرداری تهران دو هزار پروژه در دست اجرا داشت. اکنون این تعداد به 10 هزار پروژه رسیده است و قول رئیس سازمان نوسازی حاکی از آن است که این رقم به زودی به 20 هزار پروژه خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه تفاهم نامه ساخت حدود 90 هزار واحد مسکونی در پایتخت منعقد می شود مشروط بر اینکه این تعداد واحد به سایر پروژه هایی که به مرحله ساخت و ساز رسیده اند اضافه شود. اقدامات قرارگاه جهاد مسکن حاکی از آن است که شهرداری تهران برنامه جدی و کاربردی در حوزه مسکن پایتخت دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا