عمومی

آماده باش ۱۲۷۰ خودروی سبک و سنگین در استان گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، با اشاره به هشدار وضعیت هواشناسی نارنجی در چند روز گذشته گیلان اظهار داشت: 60 ایستگاه راهداری در گیلان برای بازگشایی جاده های اصلی و فرعی استان آماده می شود و 25 دستگاه لودر و دانش آموز از زمینه زیرساخت ها و 35 لودر و دانش آموز آمادگی ارائه خدمات در زمینه راه و شهرسازی برای مقابله با بحران برف.

وی ضمن تشکر از هماهنگی و همدلی با بخش خصوصی در راستای فراهم سازی سازوکارهای سبک و سنگین مدیریت بحران در استانداری ، افزود: 65 دستگاه لودر و ماشین آلات سبک و سنگین توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت در این استان در اختیار استانداری ها قرار گرفتند. .

مرادی ادامه داد: 350 دستگاه خودروی سبک و سنگین در اختیار شهرداری ها قرار گرفت و 645 دستگاه خودروی سبک و سنگین در اختیار محلات برای خدمات دهی به روستاها قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان ، با اشاره به برنامه رزی وی برای اسکان افرادی که در برف مانده اند ضروری است ، تأکید کرد: هماهنگی با خانه های هلال ، مساجد و بقاع متبرکه برای اسکان مسافران باقی مانده در برف ضروری است ، این سازمان ساماندهی شده است. سکوت همچنین تجهیزات و مواد غذایی لازم را در اختیار هلال احمر قرار داد.

مرادی با اشاره به آمادگی 90 لشکر پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: گروه ها افرود آنها همچنین با 150 اتومبیل اعلام آمادگی کردند که به مردم خدمت کنند.

وی همچنین گفت: در زمینه آب ، برق و گاز 75 تیم برای خدمات رسانی به مردم در سراسر استان مستقر شده اند.

مدیر بحران های استاندار گیلان در ادامه با اشاره به فعال شدن کلیه دوربین های شهری و جاده ای برای کنترل لحظه ای جاده های این منطقه ، اگرچه شهرداری رشت دارای 50 دستگاه خودرو سبک و سنگین است اما 30 دستگاه وسیله نقلیه توسط ستاد مدیریت بحران برای ارائه خدمات بهتر در دسترس سازمان است

دکمه بازگشت به بالا