اجتماعی

آموزش از راه دور به سوی آموزش تلویزیونی و اینترنی استانی هدایت شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به ابعاد مختلف آموزش مجازی یا آموزش از راه دور اظهار داشت: این منطقه باید به عنوان استانداری فعال شود و هر استان باید از آموزش تلویزیون استفاده کند و سیستم اینترنت را فعال کند. مطالب مناسب را برای دانشجویان در این زمینه تهیه کنید.

امان کیلیش شادامر در مصاحبه با دیباروز ، با تأکید بر لزوم توجه به جوانب مختلف آموزش از راه دور از جمله زیرساخت ها و محتوای کیفی اظهار داشت: بحث در مورد فضای مجازی به عنوان یک چالش در همه زمینه ها است ، اما در آموزش بیشتر ظاهر شده است.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس توضیح داد: ما هیچ وقت نباید شاهد تعطیل شدن آموزش و پرورش در کشور باشیم و از هر طریق ممکن باید شاهد ادامه آموزش در کشور باشیم ، توضیح داد: برای بحث در مورد آموزش مجازی ابتدا باید زمینه زیرساخت ها را بررسی کنیم ، متأسفانه این مورد در نظر نگرفته است. دامنه قبل و ما شاهد بی توجهی به زیرساخت های الکترونیکی در آموزش و پرورش بودیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: “از طرف دیگر ، معلمان عزیز نه تنها در این زمینه مشاوره می گرفتند ، بلکه در تصمیم گیری ها مشارکت نمی کردند و مشورت نمی شدند. معلمان پیشنهاداتی را ارائه می دادند که باید به آنها ارائه می شد.” توجه داشته باشید که فقط تعداد معدودی از معلمان غیر معلم در این زمینه برنامه ریزی می کنند که باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه در مناطق دور افتاده و مرزی که میزان محرومیت بسیار زیاد است ، در بحث دستگاهها یا امکانات اینترنتی مشکلاتی وجود دارد: “از طرف دیگر باید در زمینه تنوع دانشگاهی و وجود سؤالات درسی با دانش مشکلی ایجاد شود.” دانشجویان باید پاسخ دهند ، با هم گپ بزنند و پیام رسانهای متعددی داشته باشند.

به همین دلیل است که هر منطقه باید آموزش تلویزیون را تسهیل کند. علاوه بر آموزش منطقه ای تلویزیون ، سیستم اینترنت منطقه ای نیز باید فعال شود. ” توجه داشته باشید که هر استان باید برنامه خود را داشته باشد ، زیرا مشکلات و مشکلات مربوط به استانداری مختص آن استان است.

در پایان ، شادامهر افزود: “کیفیت مطالب در زمینه آموزش از راه دور بسیار مهم است ، اما توانایی دانش آموزان نیز متفاوت است. دانش آموزان از کلاس ها و کلاس های مختلف هستند ، بنابراین پیشنهاد می کنم یک آموزش فرضی برای توجه به موضوع محتوا باشد.” باید در سطح استانداری پیگیری شود تا هر استان بتواند طبق شرایط خود برنامه های درسی ارائه دهد اما به هر حال در کمیته آموزش و تحقیقات مجلس قطعاً ابعاد آموزش مجازی را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا