عمومی

اجرای طرحهای عمرانی و توسعه در قزوین نباید آرامش مردم را سلب کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، لطف الله سیاكالی در دیدار با اعضای شورای شهر قزوین و شهردار كه عصر روز شنبه در غرفه های غرفه ها برگزار شد ، اظهار داشت: “مطالبات بیشمار شورا حاکی از وقفه در مدیریت در اداره شهر است که انتظار می رود همکاری را افزایش دهد.”

وی اظهار داشت: در حالی که شورای و تیم شهرداری باید نقش اصلی را در مدیریت شهری داشته باشند و سایر نهادها نیز باید شرکت کنند ، اما به نظر می رسد از اختیارات آژانس ها بیشتر و بیشتر مورد غفلت واقع شده است.

سیاکالی اضافه کرد: “اگر کار مدیران درست باشد ، نباید نارضایتی مردم را ببینیم ، اما در اجرای پروژه های میراث فرهنگی یا مدنی در بافت قدیمی و تاریخی ، مردم معمولاً از این وضعیت ناراضی و ناراضی هستند.”

نماینده کاسپین در شورای اسلامی شورا تصریح کرد: اگر پروژه ای توسط شهرداری یا میراث فرهنگی در مناطق اجرا شود ، باید حمایت مردم را بدست آوریم و شرایط را برای کسانی که حمله می کنند دشوار نکنیم. ممکن است آرام تر مسئول باشید ، نه افرادی که آنها را با یک برنامه گره خورده و آنها را از زندگی عادی محروم کرده است.

وی گفت: اگر دستگاهی مانند منابع طبیعی ، میراث فرهنگی یا شهرداری به هر دلیلی محدودیت هایی را برای ساکنان منطقه تحمیل کند ، باید پاسخ دهد و هزینه دارد برای او ما امروز به مردم ظلم نخواهیم کرد زیرا ما مدیر شده ایم.

سیاکالی از تمدید برنامه توسعه امام الحسینی انتقاد می کند (پ) وی گفت: “ما برنامه توسعه امام زاده حسین را چنان دیدیم که صدها میلیارد تومان هزینه کرد و کار به پایان نرسید و باعث شد که ما این طرح را رها کنیم و شهروندان راضی نیستند.”

رئیس شورای استان کاسپین گفت: “وقتی یک پروژه در منطقه اجرا می شود ، ما از نظر مردم محلی استفاده نمی کنیم و این باعث می شود زندگی برای مردم سخت تر شود و حمایت و مشارکت کمتری انجام شود.”

وی اظهار داشت: ما حتی حاضر نیستیم درمورد این طرح به مردم پاسخ واضحی بدهیم تا وظیفه مردم مشخص باشد و این رویکرد باعث شده است که از بین برده شود محلات و خوشبینی مردم نسبت به مدیران انجام شود.

سیاکالی گفت: متأسفانه شهر کاسپین ورودی مناسبی و جذاب ندارد و مسافران را برای حضور در این شهر دعوت نمی کند و چهارراه یاسر پر از ترافیک است. بیشتر این منطقه ای است که زیبایی گذشته ندارد و برای مردم یک مشکل شده است.

نماینده قزوین در شورای اسلامی شورا گفت: متأسفانه در قزوین ما به شخصیتهای برجسته خود اهمیت نمی دهیم و آمادگی حفظ و احترام از شخصیتهای خود را نداریم.

وی گفت: “ما باید تلاش کنیم شیوخ خزر را شناسایی و دعوت کنیم تا در توسعه استان به ما کمک کنند و آبروی آنها را بسیار جدی بگیریم و مجسمه های خود را در این شهر به آنها ثابت کنیم تا انگیزه آنها در استان باشد.”

وی افزود: ما باید بتوانیم از همه افراد تأثیرگذار از جمله بازاریان ، بازرگانان ، صنعتگران ، هنرمندان ، نویسندگان ، محققان و چهره های علمی و مذهبی دعوت کنیم تا از ایده های خود محافظت و بهره مند شوند تا بتوانند پیشرفت در استان را تسریع کنند.

سر سیاه تبلیغ کننده: هر طرحی که برای توسعه به شهرداری داده شود به سرعت ساماندهی می شود و ما نیز با برنامه توسعه موافق هستیم ساختمان دولتی هتل صفویه و گراند باید برای خروج از این وضعیت به شهرداری داده شود.

وی اظهار داشت: در مجلس ما آماده اصلاح قوانین و مقررات دست و پا گیر هستیم تا بتوان امور را تسریع کرد.

سیاکالی گفت: “مجلس از نظر اقتصادی وارد میدان خواهد شد. اولین کمیته ها تشکیل شده اند و در کمیته صنایع و قرار دادن ماشین در دستور کار است زیرا امروز چهار چرخ به نام پراید را به مردم ارائه می دهیم اما قیمت یک دستگاه بنز را پرداخت می کنیم.” ما به مردم توهین می کنیم و امیدواریم که این وضعیت بهبود یابد.

و تبلیغ کنندهما برای نشان دادن بهره وری سیستم و کمک به ایجاد امید در جامعه ، خدمات را در اولویت اصلی خود قرار داده ایم.

دکمه بازگشت به بالا