عمومی

آرامش در بازار آذربایجان شرقی حاکم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، عبدین رضوی خرم در جلسه ستاد ساماندهی بازار استانداری افزود: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با تلاش و همکاری همه دستگاه‌های مسئول، اتحادیه‌ها و اتحادیه‌های صنفی به خوبی اجرا می‌شود. کشور. استانداری.

وی ادامه داد: ساماندهی سکوت جهاد کشاورزی استان اقدامات لازم را به خوبی و به موقع انجام داد و از تک تک اتحادیه هایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند به خاطر همکاری مناسب تشکر می کنم.

وی گفت: مسئولان امنیتی و انتظامی در بحث کشف قاچاق به خوبی عمل کرده اند و میزان بالای کشفیات نشان دهنده جدیت ماموران امنیتی و انتظامی در جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی است که اجازه خروج این عناصر از منطقه را نداده اند. ” استانداری.”

استاندار آذربایجان شرقی گفت: نهاد زندان به عنوان نیروی انتظامی در حال انجام وظایف خود است و اقدامات مناسبی در حوزه انجام شده و مردم از تمامی اقدامات در رسانه ها مطلع شده اند.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار به این صورت است که در صورت عدم پیگیری جدی مسئولان امر احتمال بروز مشکل وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه مسئولان منطقه در تلاش هستند تا مهمترین اهداف دولت برای ارائه خدمات مطمئن، کارآمد و منصفانه را اجرایی کنند. تا شاهد رضایت مردم باشیم. باشد.

وی با اشاره به نصب دستگاه های کارتخوان هوشمند در نانوایی های استانداری گفت: برنامه ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت ها انجام شده و پشتیبانی فنی به صورت مستمر و روزانه برای شناسایی و احصای آسیب ها و مشکلات احتمالی انجام می شود.

خرم با اشاره به اینکه در 70 روستای استانداری نانوایی وجود ندارد و آرد آنها را از بازار آزاد تامین می کنند، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غلات استانداری روش عرضه را با جدیت دنبال کنند. آنها را با آرد روستاها تا دچار مشکل نشوند.

دکمه بازگشت به بالا