عمومی

نظارت میدانی در بازار لرستان/ ۲ عمده فروشی میوه پلمب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کسی که مداحی می کند دیستال آنلاین در گفت و گفتن وی با اشاره به موضوع کنترل قیمت، گران فروشی، کم فروشی و… در بازار منطقه به خبرنگار آنلاین گفت: با توجه به موضوع نظارت و حیطه نظارت، طرح نظارت بر بازار در نوروز 14 اسفند ماه سال جاری آغاز و آغاز می شود. تا فروردین ادامه دارد. 6، 1401..

وی با اشاره به نظارت میدانی در بازار استانداری گفت: در این راستا akep سلام گشت های مشترک در بازارها و مراکز با حضور قاضی سیار انجام می شود.

مدیرکل زندانهای دولتی لرستان صبح روز اول این مطلب را گفت akep و دو بعد از ظهر akep وی گفت: در محل بر بازار نظارت دارند و در این راستا علاوه بر جریمه های مقرر در قانون، مجازات های بازدارنده دیگری از جمله تعطیلی واحد صنفی و نصب بنر بر روی آن وجود دارد. کلاه ما ماژول هایی در برنامه داریم.

دیستال آنلاین با اشاره به تعطیلی دو میوه فروشی بزرگ در خرم آباد به دلیل گرانی اضافه کرد: برای هر یک از این واحدها 200 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک واحد نانوایی و بنر نیز به دلیل کاهش فروش و بی کیفیتی نان تعطیل شد، ادامه داد: گشت های ما تا پایان نوروز فعال خواهند بود و اتحادیه های متخلف باید بدانند که تعزیرات حکومتی و مجموعه ای از دستگاه های نظارتی. ” کار کردن. و در صورت مشاهده تخلف، راه حل قاطع و بازدارنده به همراه جریمه نقدی و یک آنلاین خواهیم داشت.

مدیرکل زندان های دولتی لرستان تاکید کرد: اگر مردم تخلفی در بازار مشاهده کردند با سامانه 135 زندان دولتی و 124 سازمان انجام شده است. سکوت به آنها اطلاع دهید تا بتوانیم حضور میدانی و تقابل لازم را داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا