عمومی

طرح نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی پوشاک کرج اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در جلسه سه جانبه بعدازظهر سه شنبه بین دفتر کنترل اماکن عمومی پلیس البرز ، سندیکا فروشندگان پوشاک در کرج ، سازمان سندیکاهای صنفی و اداره نظارت ، درباره لزوم اجرای برنامه ای برای سازماندهی و نظارت واحدهای تجارت پوشاک با رویکرد ترویج: فرهنگ عفاف ، حجاب و برخورد با فروشندگان لباس خلاف آداب جامعه اسلامی است.

این جلسه فوق العاده بر اساس رهنمودهای امام جمعه کرج و نگرانی وی از وقوع برخی ناهنجاری های اجتماعی برگزار شد که طی آن اجرای فوری طرح های بازرسی و برخورد با توزیع کنندگان لباس برخلاف عرف جامعه با محوریت در اتحادیه اتاق ها ، پلیس ، اتحادیه لباس و واحد مورد بازبینی قرار گرفت.

میر اسماعیل صدیق ، رئیس سندیکای فروشندگان پوشاک در کرج در این جلسه اظهار داشت: بر این اساس ، امروز طرح تشدید بازرسی از واحدهای تجارت پوشاک و مراکز تجاری کرج آغاز شده است.

وی ادامه داد: “در جریان این پروژه با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس های غیر سنتی به ویژه در زمینه پوشاک زنان و کارگران صنفی که به موضوع فوق توجه نمی کنند مطابق آیین نامه برخورد خواهد شد.”

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک گاراژ خاطرنشان کرد: “همه متصدیان صنف کارگران پوشاک با همکاری بازرسان موظفند از تهیه هرگونه لباس مغایر با فرهنگ و سنت های جامعه خودداری کرده و در اجرای بهتر این پروژه فرهنگی همکاری کنند.”

دکمه بازگشت به بالا