عمومی

۱۰ برنامه طرح جامع پدافند غیرعامل استان ایلام اجرا می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله قصاربیه وی با اشاره به تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در استان گفت: این طرح به زودی با حضور مقامات ارشد سازمان پدافند غیرعامل کشور و منطقه آشکار می شود.

وی همچنین از اجرای 10 طرح جامع پدافند غیرعامل استان در سال 1400 خبر داد و گفت: این طرح ها مطابق است امنیت برای حفاظت از زیرساختهای استانداری طراحی و طراحی شده است ، مقامات مربوطه در قالب کارگروههای مختلف جهت اجرا مطلع شده اند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همچنین خواستار اولویت بندی پروژه های مهم در این زمینه از سوی مراجع ذیربط شد و گفت: این دستگاه ها در بودجه لازم هستند. رزی پروژه های هدفمند در پدافند غیرعامل برای تخصیص اعتبار لازم.

وی در ادامه به هرگونه سهل انگاری و سهل انگاری در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در سامانه مربوطه به بالاترین مقام در سامانه اشاره کرد و گفت: این برنامه ها بر اساس سه توافق نامه ابتدا در شورای پدافند غیرعامل تصویب شد. او هست بین وزارت کشور ، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل ، تصمیم گرفته شد که نتایج مطالعات برنامه جامع پدافند غیرعامل برای استانها مبنای برنامه ها در این زمینه در دولت. گروه ها برای سال 1400 و عملیاتی می شوند.

قیصاربیگی برنامه های برنامه دفاع منفی جامع را برای مقامات مربوطه لازم الاجرا توصیف کرد و گفت که عدم اجرای این طرح ها پیگرد قانونی دارد.

دکمه بازگشت به بالا