بین الملل

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از ایلام، مراسم تکریم و معارفه نمایندگان قدیم و جدید ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، بهروز نصیری با حضور حجت الاسلام امیر رئیس جمهور برگزار شد. هادی زاده رئیس دفتر نمایندگی راهنما در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام جمعی از اساتید و کارکنان برگزار و با قدردانی از زحمات حجت الاسلام یوسف یعقوبی، حجت الاسلام علی تروست به عنوان معاون جدید نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه معرفی شد.

رسالت بنیاد انجام کار فرهنگی به تنهایی نیست

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: با توجه به شناخت قبلی از ایلام و عشق مردم آن دیار، دوباره ایلام را به عنوان خانه خود انتخاب کردم. فرمانده معظم کل قوا قرار است با فعالیت های فرهنگی و گروهی در کنار دانشگاهیان موثر باشد و این در اولویت است. (ادامه مطلب)

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: وظیفه نهاد رهبری فقط انجام کار فرهنگی نیست و چشم انداز ما این است که بدنه دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه را فعال کنیم تا دانشگاه نشاط و نشاط را برگرداند. از زحمات حجت الاسلام مهدوراد رئیس سابق بنیاد در استان کمال و زحمات ایشان در این راستا تشکر می کنم. ترویج فرهنگی دین دانشگاه را می ستایم و توفیقاتشان را از خدا می خواهم.

نهاد رهبری مرکز فعالیت های فرهنگی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: نهاد رهبری مرکز فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و مأمنی برای نشاط اساتید و دانشجویان است.

بهروز نصیری افزود: فعالیت های فرهنگی، آموزشی و علمی در دانشگاه تلفیقی و عملی است بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه و قطب نما برای فعالیت فرهنگی معرفی می کنند.

وی بیان کرد: حل مشکلات صیانت در حوزه فرهنگ به ویژه آسیب های اجتماعی از اولویت های دانشگاه و قطعا محوریت و راهبری فعالیت های فرهنگی است و موفقیت های به دست آمده مرهون تلاش های نهاد رهبری است.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا