بین الملل

مجوز فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام صادر شد

محمد میرزایی حیدری در گفت وگو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا در ایلام اعلام کرد: با تأیید کمیته تحقیقات و فناوری شورای توسعه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، فعالیت مرکز رشد وحدت تکنیک صادر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام.

وی افزود: پس از اعلام استقرار مراکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی و قرار دادن مرکز رشد واحدهای فناور در واحد ایلام در سطح یک مرکز رشد در کشور و با توجه به پیگیری موثر مدیریت دولتی و مراکز رشد وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی ، این مرکز اکنون با مجوز رسمی است. ” علم ، تحقیقات و فناوری فعالیتهای فناوری خود را در استان ایلام توسعه داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام اظهار داشت: توسعه فعالیت های مرکز رشد شعبه ایلام از سال 1377 با حمایت مالی 5 میلیارد ریالی از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت. عملیات در فوریه 2016

میرزای حیدری خاطرنشان کرد: فضای همکاری ، دفاتر شرکت ، آزمایشگاه تحقیقات شیمی و اتاق جلسات از جمله زیرساخت هایی است که در مرکز توسعه واحدهای فناوری در دانشگاه اسلامی ایلام با مساحت 1300 متر مربع ایجاد شد.

ماموریت مرکز توسعه و نوآوری فناوری چیست؟

وی اظهار داشت: ماموریت مرکز توسعه و نوآوری فناوری تمرکز بر جامعه دانشگاهی و نخبگان جوان شهرستان ایلام به منظور توسعه مشاغل مبتنی بر فناوری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام تأیید کرد: در این راستا ، مکاتبات و مراحل اولیه برای اخذ مجوز خانه نوآوری مشاغل کوچک و متوسط ​​از معاونت تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه صورت گرفته و انتظار می رود نوآوری صورت گیرد. مجوز خانه امسال صادر می شود.

میرزایی حیدری تصریح کرد: با حمایت مالی معاونت علمی رئیس جمهور ، زیرساخت های فیزیکی خانه نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر 23 واحد هسته ای و فناوری در زمینه های شیمیایی ، کشاورزی ، فناوری اطلاعات و تجهیزات صنعتی در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام فعال هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام تصریح کرد: امسال دو برنامه برای شناسایی نیازهای فناوری صنایع از طریق اعضای هیات علمی و برگزاری رویدادهای نوپا در کنار سایر فعالیتهای تبلیغاتی و آموزشی را در دستور کار خود قرار دادیم.

میرزایی حیدری گفت: برنامه شناسایی نیازهای فناوری صنعت با همکاری شرکت ها و شهرهای صنعتی استان ایلام و ایجاد هسته های مشکل دار برای رفع نیازهای فناوری نیز بخشی از اولویت های واحد ایلام خواهد بود.

انتهای پیام/ 4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا