عمومی

ساماندهی ۸۵۰ گروه جهادی بسیج در ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار زیبایی شکرامی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه جمعه در ایلام ، فلسفه تشکیل یک بسیج سازنده در سپاه پاسداران ایران را تشریح کرد: پس از انحلال جهاد سازندگی در دولت ، جارو احساس سازمانی برای ریشه کن کردن چهره محرومیت در کشور و بسیج ساختمان در سپاه پاسداران ایران وجود داشت. با هدف کمک به جوامع محروم در مناطق خیلی دور روستاهایی شکل گرفت.

وی برنامه ای پنج ساله تدوین کرد با هدف وی به محرومیت زدایی در بسیج سازندگی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: برنامه پنج ساله در زمینه تأمین آب شرب روستاها بدون لوله ، تسطیح فاضلاب کشاورزی و تفاهم نامه 2 میلیاردی. تومانی ساخت سوله ها و کارگاه های آموزشی با اداره زندان برای به کارگیری زندانیان و پروژه آجر آجر مدارس با همکاری بخش ها در حال بازسازی هستند.

سردار چاکرامی وی گفت: بسیج سازندگی با هیچ نهادی موازی نیست بلکه با کمک کار و حمایت انجام می شود یک مثبت با ادارات همکاری می کند تا حق محرومیت را از بین ببرد.

فرمانده سپاه پاسداران ایران در استان ایلام افزود: 850 گروه جهادی در قالب 22 گروه تخصصی در سیستم اطلس. جهادگر بسته بندی و شماره سازمان یافته هشت هزار و 500 اعضای گروههای جهادی بسیج در محلات و روستاهای فرمانداری فعالیت می کنند.

وی گفت: امیرالمfulمنین (ع) بیش از گذشته بسیج کرده است پنج هزار و 600 پروژه احداث با وام 58 میلیارد تومانی در مناطق ساخت 602 واحد مسکونی مستضعفین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، تسطیح رودخانه ها ، ترمیم راه های مزارع و ساخت مسجد و خانه دنیا ، مردم و دولت ها

دکمه بازگشت به بالا