عمومی

ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجتمع مسکونی شهید سلیمانی عصر جمعه با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرمانده سپاه کربلای مازندران در شهر آمل آغاز به کار کرد.

این مجموعه در زمینی به مساحت 4655 متر مربع در خیابان شهید منفرد نیاکی در خط امیر 8 واقع شده است و در 5 بلوک 60 واحدی ساخته می شود.

کلیه واحدهای این مجموعه با زیرساخت 6 یک هزار 300 متر مربع توسط شرکت خانه جهاد رزمندگان استقرار تعاون سپاه طی دو سال آموزش خواهند دید.

ساخت مسکن در این مجموعه 500 میلیارد ریال برآورد شده است

سردار سیاوش مسلم فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ساخت منازل مسکونی جدید بر اساس در حال حاضر نیازی به کارمند نیست و بایورنگ تحت تعقیب سپاه پاسداران ایران در شهر آمال است.

وی گفت: در این مجموعه سربازان و نیروهای فعال حضور دارند و چندگانه سپاه پاسداران ایران در سراسر کشور خدمت می کند و از این مجموعه در آمل استفاده خواهند کرد و خاص فعالان و قدرتها تعداد زیادی از سپاه Amul وجود دارد.

وی افزود: “این زمینی که در حال حاضر در اختیار قرار می گیرد و در دسترس همه واحدها با نرخ تخصصی خریداری شده و به صورت اقساط پرداخت می شوند.

فرمانده سپاه کربلا در مازندران افزود: سپاه کربلای استان با کاهش حداقل 5 تا 10 درصدی قیمت در اختیار این امر قرار داد. سایت تعیین شده است و بر اساس قضاوت و قانون در اختیار آنهاست خواهد بود گرفتن.

سردار مسلم در باره زمین این مجموعه گفت: سوله ورزشی برای استفاده جوانان شهر نبوت که سالها در سرزمین فعلی به عنوان پایگاههای منطقه برای استفاده از فعالیتهای فرهنگی و ورزشی ورزش می کردند.

دکمه بازگشت به بالا