عمومی

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال علامه حسن‌زاده آملی

بر اساس پایگاه داده شبکه خبری ،
متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:

به نام خدا
ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم
کسانی که می گویند: پروردگارا!

درگذشت معظم له ، آیت الله سید حسن زاده آملی رضوان الله ، باعث تأسف و تأثر عمیق شد.

مرحوم علامه ، مرحوم آیت الله حسن زاده آملی ، صوفی و ​​فیلسوف برجسته و منحصر به فرد زمان ما و یکی از سرمایه ها و افتخارات گرانقدر جهان اسلام بود که عمر شاد و پر برکت خود را در خدمت اسلام ناب و انقلاب گذراند و به سمینارها و اشاعه فرهنگ اسلامی و آموزه های اهل بیت ، و پاک سازی صلح را بر همه آنها صرف کرد و پس از یک عمر مبارزه ، آثار علمی و توحیدی ارزشمند و ماندگار بسیاری را پشت سر گذاشت و بسیاری از شاگردان را تربیت کرد. به به جلسه خدا بپیوندید

او یکی از آن مقدسین الهی بود که برای تماس با منبع نور ، جهان را در برابر چشم آنها کوچک کرد. این راز برخورد با معرفت شهودی روح و آشکار ساختن این حقیقت بزرگ برای مشتاقان علم الهی بود.

به قول پروردگار خدا ، قوم خدا با تمام وجود و پشتکار خود به این ترتیب ، محل فرزندان فرشتگان و انسان خوب آنها شده اند: توبا لام و توبا لاما.

این ضایعه را در حضور حضرت ولی عصر عج ارواحنا له الفدا ، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام ، حوزه های علمیه ، جهان اسلام ، مردم شریف ایران ، به ویژه شهدای مازندران و دار ، به گردن می گیرم. -مulمنان ، شهر عامل ، نمازگزاران ، دانش آموزان ، بستگان و به ویژه بیت مکرم ، تسلیت می گویم و از خداوند متعال صبر و اجر بزرگ را مسئلت می کنم.

دکمه بازگشت به بالا