عمومی

محرومیت های موجود زیبنده کرمان نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در ساختار مدرسه سردار سلیمانی نقش قوه قضائیه در حوزه های راهبردی، اجرا، شبکه سازی و ساده سازی مشخص است و در گذشته همکاری موثری داشته است. اقدامات انجام شد.»

سردار حسین معروفی گفت: در حوزه مدرسه سردار سلیمانی سه موضوع مربوط به ترویج اندیشه بزرگ این شهید عزیز، علاقه به جایگاه سردار سلیمانی به عنوان فرصتی برای انقلاب اسلامی و نشر مکتب سردار سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج تفکر سردار سلیمانی موجب تولید انرژی برای کشور می شود. تبلیغ کنندهتاکنون زائران بیش از 80 کشور جهان به استان کرمان سفر کرده و بر مزار سردار سلیمانی زیارت کرده اند.

و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیش از هزار زائر غیرایرانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.

سردار معروف خاطرنشان کرد که از او انتظار می رود بپرسد یونانی وی با بیان اینکه تشریفات قانونی مربوط به ترور سردار شهید سلیمانی باید از کرمان آغاز شود، تاکید کرد: آمادگی داریم بین این دو حرکت کنیم. بین المللی در این حوزه از استان کرمان شروع و پیگیری کنیم.

وی همچنین بر همکاری برای رفع محرومیت های موجود تاکید کرد و ادامه داد: محرومیت های موجود زیبنده استان کرمان نیست و قوه قضائیه می تواند نقش خوبی در حوزه محرومیت زدایی داشته باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اجرای عدالت و اقساط را از وظایف اصلی قوه قضائیه برشمرد و ادامه داد: استان کرمان یکی از مناطق بزرگ در زمینه آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد است و در این راستا ، از لایه های مختلف به خوبی استفاده شده است.

سردار معروفی گفت: بزرگترین حرکت مومن در راستای آزادی ناخواسته اسرا و میلیون ها نفر با نام سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

وی آمادگی سپاه ثارالله را برای همکاری و تعامل قانونی با دستگاه قضایی اعلام کرد.

دکمه بازگشت به بالا