عمومی

لزوم برخورد جدی و قانونی با اراذل و اوباش در ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجه اسلام خدا چراغ سخاوتمندانه ای است پایین آمدن امروز پنجشنبه ، ظهر ، در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران و پلیس در ایلام ، ضمن تبریک عید سعید فطر ، وی خواستار نگاه ویژه ای به برخورد جدی و قانونی قضات و پلیس با اراذل و اوباش شد.

وی گفت: “با وجود فداکاری های این تعداد زیاد شهدا و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت ، نباید اجازه دهیم به اصطلاح اراذل و اوباش امنیت را خدشه دار کنند.” در صورت لزوم به سپاه و بسیج کمک کنید مربوط برای استفاده از آن آرامش اجتماعی بیشتری ایجاد کنید.

معظم له از تلاشها و خدمات فرماندهی سلاح ممنان در اجرا و تداوم جنبش کمکهای م faithfulمنان در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

وی همچنین به فرمانده سپاه پاسداران ایران در استان ایلام عید سعید فطر برای ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده توسط سپاه پاسداران ایران در ماه رمضان تبریک گفت و گفت: من باور دارمغذا به نیازمندان توزیع می شد و مناطق محروم استان در ماه رمضان به خوبی سرو می شدند.

سردار زیبایی شاکرامی افزود: “طبق معمول سپاه پاسداران ایران با هوشیاری کامل برای برقراری امنیت و صلح در استان کار خواهد کرد.”

سردار دلاور دور فرمانده انتظامی استان آنلاین گفت: با افرادی که حرکت می خواهند مربوط برای تضعیف امنیت اجتماعی ، ما قاطعانه برخورد خواهیم کرد ، زیرا چندین تیم برای نظارت ، شناسایی و برخورد با مجرمان به صورت 24 ساعته فعال هستند.

دکمه بازگشت به بالا