عمومی

اجرای ۵۰ هزار هکتار جنگل کاری در ایلام طی سه سال گذشته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ریدا احمدی امروز دوشنبه به روسای روابط عمومی ادارات منابع طبیعی استان ایلام گفت: روابط عمومی نقش بسیار ارزنده و زبان دستگاه ها است.

وی ادامه داد: بدون شک همکاری و اثر متقابل روابط عمومی با رسانه ها می تواند عملکرد مثبت و موفقیت سازمان را برای افکار عمومی بیان کند.

احمدی افزود: “خوشبختانه منابع طبیعی استان اقدامات بسیار خوبی در جهت توسعه و تقویت فرهنگ منابع طبیعی در استان انجام داده اند و در این راستا دستی برای کمک به کلیه روابط عمومی ها جهت ارتقا enhance فرهنگ منابع طبیعی در نظر گرفته شده است. “

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایلام ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در سال های اخیر در دستور کار منابع طبیعی استان قرار داشته است ، توسعه نهالستان ها و کاشتن و پرورش گونه های بومی چوب زدن مهدهای کودک ین با شایستگی بالا.

او گفت: بستگی دارد به من شایستگیکیفیت و تنوع تولید نهال در ایوان دبلیو. مهران باعث این دو نفر شد مانند درباره مهد کودک مادر اطلاعات کسب کنید.

مدیرکل منابع طبیعی استان اظهار داشت: در سه سال گذشته سطح جنگل کاری در این استان به 50 هزار هکتار رسید در حالی که این آمار در هشت سال گذشته 70 هزار هکتار جنگل کاری بود و فقط 10 هزار هکتار قبل و پس از انقلاب ، اراضی استان جنگل زده شد.

آل احمدی توسعه باغات ، بیابان زایی و افزایش سطح کشت جنگل را از دیگر اقدامات مهم در زمینه منابع طبیعی استان طی سالهای اخیر عنوان کرد و افزود: استانداری های کشور در جریان قرار گرفته اند.

دکمه بازگشت به بالا