عمومی

۳۰۰۰ هکتار از مراتع تنگستان در اختیار دامداران قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد لطفی شامگاه یکشنبه در حاشیه روز درختکاری در این روستا. برای n اعلام کرد: امسال با کمک منابع طبیعی شهرستان از طریق اجرای طرح ممیزی مرتع 1000 هکتاری در روستاها. اس ام شمال و جنوب و همچنین دو هزار هکتار در روستا برای n، این مرتع در اختیار 25 دامدار روستا است اس ام جنوب و شمال و همچنین هفت دامدار در روستا برای n توسعه یافته.

وی ضمن تبریک روز پاسدار، روز درخت شعبانه، افزود: اگر روز پاسدار در تقویم جمهوری اسلامی ایران گنجانده شود، برای حفظ ایثار و فداکاری پاسداران عزیز در این اربعین روزها شبنم سال هاست که همه ما این اقدامات موثر و تاثیرگذار را مدیون سپاه هستیم. انشاالله همه ما با پیروی از روحیه حفاظتی که روح پاک دموکراسی و خدمتگزاری است بیش از هر زمان دیگری بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

والی تنگستان بر اهمیت و ضرورت حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و افزود: امروز باید نقطه شروعی برای فرهنگ سازی خوب جنگل کاری در این شهرستان در سال آینده یعنی پایان سال جاری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت محیط یکی از مهم ترین موضوعات درختکاری است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این امر مهم، کاشت درخت در سطح شهر باید سریعتر و با کیفیت بیشتری انجام شود.

لطفی گفت: باید از همه ظرفیت های روستایی مانند دهیاری ها و شوراها برای تبیین موضوع مهم جنگل کاری استفاده شود تا مردم بیش از پیش به این کار روی بیاورند.

دکمه بازگشت به بالا