عمومی

تکمیل برج هنر استان ایلام در اولویت قرار می گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد نوذری بعدازظهر یکشنبه در مراسم حمایت از اولین هنرمند سال انقلاب اسلامی در استان ایلام با اشاره به اینکه هنر ایران همیشه دارای دو ویژگی اصلی تأثیر و نوآوری است ، اظهار داشت: تأثیر ویژه بر فرهنگها حتی در جنگهایی که در آن پیروز شدند ، تأثیر عشق و علاقه بیشتر آشکار است ، غنای تاریخی ایران به حدی است که فرهنگهای مختلف را به خود جذب می کند.

وی یکی دیگر از ویژگی های نوآوری هنری ایران را عنوان کرد و افزود: قبل و بعد از اسلام ، اقوام مختلف به ایران حمله کردند اما هنر ، فرهنگ و اندیشه ایرانی با ابتکارات خود توانست آنها را به خود جلب کند. هنر باید در خدمت آزادی ، عدالت اجتماعی ، عقل و مردم باشد.

پیگیری برای اتمام برج هنر در استان ایلام

وی گفت: “عدالت در سایه آزادی شکل می گیرد و هیچ چیز تأثیر هنر ندارد.”

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز بسیاری از مسائل به زبان هنر حل می شود ، گفت: سخنرانی با ارزش تر از هنر می تواند به حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک کند. گاهی اوقات یک تصویر می تواند به اندازه چندین کنفرانس م effectiveثر باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، شهادت شهید افنی و روز هنر انقلاب اسلامی گفت: “باید از زحمات همه اهالی فرهنگ و هنر تشکر کنم. استان. “

نوذری نقش هنرمندان در توسعه استان را مهم و م consideredثر دانست و تأكید كرد: فرهنگیان ، هنرمندان ، رسانه ها و مطبوعات به عنوان خط مقدم توسعه فرهنگی و هنری است كه می تواند در بسیاری از زمینه ها به ما كمك كند زیرا نقش شما در توسعه استان بی نظیر است.

استاندار ایلام اعلام کرد که برج هنر در استان ایلام را فردا در جلسه با وزیر راه و شهرسازی تکمیل می کند.

تعداد بستری ها در بیمارستان روز به روز در حال افزایش است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایالت کرونا در استان گفت: طی 24 ساعت گذشته 6 فوت ناشی از کرونا در این استان ثبت شد.

وی افزود: متأسفانه وضعیت کرونا در این استان مطلوب نیست و روز به روز بر تعداد بستری شدن در بیمارستانها افزوده می شود که اگر این روش را ادامه دهیم ، بیمارستانهای استان 10 روز دیگر جایی برای پذیرش بیماران نخواهند داشت.

وی با انتقاد از کاهش انطباق با پروتکل های بهداشتی از 90 به 58 درصد ، گفت: برای پیشگیری و مبارزه با تاج گذاری ، افراد باید رعایت فاصله اجتماعی و ماسک را در اولویت قرار دهند.

دکمه بازگشت به بالا