عمومی

یادواره ۱۵ شهید ترور استان بوشهر برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر شامگاه یکشنبه در سومین سالگرد شهدای ترور در استان بوشهر گفت:

حجت الاسلام یوسف جمالی با اشاره به اینکه شهدای تروریسم همواره حاکمان بوده اند ، خاطرنشان کرد: شهید عاشوری ، عالم انقلاب اسلامی در استان بوشهر و محافظه کار ، مذهبی و دموکراسی از برجسته ترین آنها هستند. ویژگی های این عالی ترین درجه شهید

وی با اشاره به حضور 15 شهید در استان بوشهر گفت: استان بوشهر از زمان شهادت رئیسعلی دلواری تا به امروز شهدایی چون حجت الاسلام عاشوری ، حجت الاسلام محمد حسن ابراهیمی و صادق جنجی را تقدیم کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ، شهدا ، شخصیت ها و مسئولان از جهات مختلف هستند.

وی گفت: شهید رئیسعلی دلفاری ، رهبر مبارزه بزرگ با استعمار ، از روش ترور استفاده کرد و هنگامی که دشمن نتوانست با این رزمنده شجاع مقابله کند ، وی را به شهادت رساند.

جمالی با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی به دستور رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسید ، گفت: این جنگنده ترسو منطقه ای به دستور مستقیم رئیس جمهور وقت آمریکا ترور شد.

وی شهید سلیمانی را نماد عینی دین و سیاست با محوریت استان دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران که شاهد ترور 16 هزار شهید بود ، اصلی ترین قربانی تروریسم استکبار جهانی و تندروهای آن است.

دکمه بازگشت به بالا