عمومی

عهدنامه برادری بین اصفهان و بوشهر امضا شد/ همکاری ادارات تبلیغات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمدرضا طاهری در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: به منظور افزایش همکاری متقابل ، هم افزایی و همکاری نزدیک بین مدیران ، نمایندگان و کارشناسان ، تفاهم نامه همکاری بین دفاتر عمومی تبلیغات اسلامی در بوشهر و اصفهان به امضا رسید.

وی افزود: تفاهم نامه همکاری مبلغان بوشهر و اصفهان به منظور انجام رسالت مقدس سازمان و با هدف همکاری هرچه بیشتر در پیشبرد اهداف سازمانی تحت عنوان “عصر اخوان” منعقد شد.

و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: موضوع اصلی این تفاهم نامه هم افزایی و همکاری نزدیک بین مدیران ، نمایندگان و کارشناسان دو اداره دولتی به منظور ارائه الگویی برای مشارکت موثر در محورهای مأموریت مشترک است.

وی خاطرنشان كرد: یكی از اهداف این تفاهم نامه استفاده از توان واحدهای متناظر و توانمندی های كارشناسان جهت افزایش و رفع موانع جلوگیری از دستیابی به اهداف در محیط استان های اصفهان و بوشهر است.

طاهری با اشاره به تعریف مناطق و انجام عملیات تبلیغات فرهنگی مشترک و یکپارچه افزود: “تبادل تجربیات موفق اداری و تبلیغاتی ، مشارکت در تولید محتوای تبلیغاتی علمی و به اشتراک گذاری منابع و متون تولیدی در اختیار دو اداره دولتی ، محورهای مهمی است”. این ها یادداشت ها هستند.

مراسم اختتامیه و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دفاتر عمومی تبلیغات اسلامی بوشهر و اصفهان با حضور حجت الاسلام رحمت الله اروجی مدیر کل تبلیغات اسلامی در اصفهان و حجت الاسلام محمد رضا طاهری مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا