عمومی

۲۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی استان بوشهر اجرا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ خلیل رفعتی شامگاه یکشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: یک هزار و ۲۶۰ گروه جهادی فعال در استان بوشهر در طول سال در عرصه های مختلف خدمات گسترده ای ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته حدود 200 طرح از طریق بسیج سازندگی استان بوشهر در حوزه آبرسانی، آسفالت، راه بین مزارع، اقتصاد مقاومتی، آموزش و پرورش اجرا شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به وظایف این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج سازندگی مسئولیت گروه های جهادی را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اگر گروه های جهادی بسیج و گروه های جهادی سایر نهادها هم افزایی لازم را با یکدیگر داشته باشند، می توانیم با مشارکت دستگاه های اجرایی در زمینه های لازم بیش از پیش به جامعه هدف خدمات ارائه کنیم. “

رئیس کانون جهادی استان بوشهر در این نشست گفت: امیدواریم امروز گروه های جهادی خیریه نباشند بلکه نهادهایی باشند که حامی پیشرفت در روستاها و مناطق خود باشند.

حیدر قائدی گدک وی گفت: شورای جهادی استان نماینده رسمی همه گروه های جهادی استان است و با رای گیری از بین اعضای شورای جهاد شهرستان های سراسر استان انتخاب می شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز گروه های جهادی پا را فراتر از کمک های کوچک و ارائه خدمات رسانده و به این فکر افتادند که با تمرکز بر روی آن منطقه به مدت 5 تا 10 به مناطق کشور نگاه کنند و به اهداف تعیین شده در آن منطقه دست یابند. سال ها.”

دکمه بازگشت به بالا