عمومی

۱۴۱ میلیارد تومان پروژه سلامت در استان بوشهر افتتاح می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن ملک زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۱۹۸ میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر راه اندازی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و بنر و شهدای سال دفاع مقدس از شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت تصریح کرد: میزان اعتبار پروژه های بهداشتی استان بوشهر که اجرای آن است. شروع می شود، 57 میلیارد و 650 میلیون تومان.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کلینیک تخصصی و نیمه تخصصی وابسته به دانشگاه با اعتبار 60 میلیارد تومان، بلوک الف دانشکده پزشکی و دندانپزشکی با اعتبار 16 میلیارد تومان و کلینیک تخصصی در برزگان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان از جمله پروژه های افتتاحی حوزه سلامت استان بوشهر در هفته دولت است.

ملک زاده افزود: مرکز خدمات جامع سلامت سوسک با ۱۰ میلیارد تومان وام ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ساحل زیارت دشتی با ۸ میلیارد تومان وام اقامت پزشک مرکز خداحافظ با 1.5 میلیارد تومان وام پانسیون پزشک مرکز بوشان پانسیون شماره یک مرکز دیلم حضرت فاطمه (سلام الله علیها) با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان از دیگر پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر است که در ایام نوروز افتتاح شد. دوره دولتی یک هفته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خانه بهداشت بردخون از دیگر پروژه های افتتاحی حوزه سلامت استان بوشهر در هفته دولت، پروژه کوهن با وام 1.5 میلیارد تومانی و اولین خانه بهداشت در جنوب خیر ساز در شهرستان دیر با وام یک میلیاردی و 500 میلیون تومان.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (علیه السلام) برازجان با وام 15 میلیارد تومانی مرکز خدمات جامع سلامت است. بانجو تنگستان با اعتبار 8 میلیارد تومان، مرکز جامع سلامت روستایی رودخانه فاریاب در دشتستان با اعتبار 5 میلیارد تومان و مرکز خدمات جامع سلامت محمدی گناوه با اعتباری بالغ بر 4.5 میلیارد تومان از جمله طرح های بهداشتی و درمانی شهرستان بوشهر است که در حال اجراست. که در هفته دولت آغاز خواهد شد.. خواهد بود

ملک زاده افزود: مرکز بهداشت ولیعصر برزگان با 2 میلیارد و 150 میلیون تومان وام، مرکز خدمات جامع سلامت چهار روستا در دی ماه با وام 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، مرکز خدمات جامع سلامت. جوک سادات تنگستان با وام دو میلیارد تومانی از دیگر طرح های بهداشتی استان بوشهر است که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می شود.

و خاطرنشان کرد: تالار مدرسه بهورزی شهرستان دشتی با وام دو میلیارد تومانی خانه بهداشت. خانه نگهبانی دشستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان خانه بهداشت قرمز با وام 1.5 میلیارد تومانی خانه بهداشت پایان گناوه با وام 1.5 میلیارد تومانی خانه بهداشت جوک تنگستان خورشیدی با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان و خانه بهداشت احشام جمال با وام 1.5 میلیارد تومانی از دیگر طرح های بهداشتی شهرستان بوشهر هستند که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می شود.

وی تصریح کرد: خانه بهداشت سیدی در شهرستان جم با وام یک میلیارد و 500 میلیون تومانی خانه بهداشت سرالیو شهرستان جم با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، مرکز بهداشت جنوب جم با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، مرکز بهداشت علی آباد جم با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، مرکز بهداشت حاجی آباد شهرستان دیر با اعتبار اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان و خانه بهداشت در کنار آنها شهرستان دیر با وام 1.5 میلیارد تومانی از دیگر طرح های بهداشتی استان بوشهر است که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا