عمومی

اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم پلدختر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ عبدالواحد ملک آرا شامگاه چهارشنبه گفت گفتن وی به رسانه ها گفت: اردوی جهادی سلامت به همت جهادگران کانون بسیج جامعه پزشکی بلوختر در منطقه کم برخوردار روستای باباخان به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی در اردوی جهادی به مدت یک روز برگزار شد.

وی افزود: این تیم شامل یک پزشک است. مادرماین تیم با همراهی کارشناسان خانواده، اجتماعی، تغذیه، پیشگیری و کنترل بیماری، بهداشت محیط و کار، پزشکی و سایر نیروهای جهادی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)پ) لرستان گفت: مریض پیدا کردن در این راستا ویزیت، مراقبت و آموزش و داروی رایگان انجام شد.

سرهنگ ملک آرا با اشاره به اینکه به 65 نفر از مردم منطقه خدمات بهداشتی ارائه شد، گفت: در این اردوی جهادی علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، دارو، آموزش و مشاوره رایگان توسط پزشکان و کارشناسان و بسته های فرهنگی ارائه شد. . بین خانواده ها غذا توزیع شد.

وی گفت: اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است. وی گفت: تیم های جهادی بهداشت و درمان از سوی کانون های بسیج و ادارات جامعه پزشکی برای ارائه خدمات رایگان در ایام نوروز به شهرستان های استانداری اعزام می شوند.

دکمه بازگشت به بالا