عمومی

فراخوان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه، سرهنگ پاسدار محمد گدرزی با اشاره به برگزاری مرحله منطقه ای سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استانداری مرکزی گفت: امروز فضای مجازی اجتناب ناپذیر شده است و فضا در حال رشد، داوطلبانه یا به یکی از مهمترین ارکان زندگی بشر تبدیل شده است و اهمیت این فضا در بحران کرونا بر همگان روشن شده است.

وی ادامه داد: در فضای مجازی و به عنوان یک واقعیت در دنیای امروز، فرصت ها و تهدیدها در کنار یکدیگر قرار دارند، چرا که دشمنان از فضای مجازی برای هدایت افکار عمومی به نفع خود استفاده می کنند و در این راستا به طرق مختلف به دنبال این بوده اند که کارکردها و خدمات انقلاب اسلامی در این 42 سال را زیر سوال می برد، نیروهای ارزشی و انقلابی در این زمینه هوشمندانه با تاکتیک های دشمن مقابله کردند و موثر هستند و خوشبختانه تاکنون در این زمینه دلسوزان انقلاب توانسته اند پاسخ مناسبی داشته باشند. به جنگ نرم دشمن با محتوای فعلی.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود: تولید محتوای باکیفیت و ساده شده با توجه به فعالان ارزشی و انقلابی باید مورد توجه قرار گیرد و البته اقدامات خوبی در زمینه تولید محتوا انجام شده است، اما همچنان نیازمند برنامه ریزی و حرکت بهتر در زمینه هستیم. این جهت.” تولید محتوا برای پاسخگویی به شبهه، دروغ و فریب افکار عمومی رویکردی است که باید در فضای مجازی دنبال کنیم و این امر نیازمند اقدامات فعال دلسوزان انقلاب است. حضور بسیج در عرصه تولید محتوا یکی از موضوعات مهم رویداد سالانه تولید محتوای بسیج با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان در بسیج، جذب ایده های برتر و ساماندهی گروه های تولید محتوا در فضای مجازی است.

گدرزی گفت: امسال مرحله منطقه ای سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استانداری مرکزی به مدت 48 ساعت در سه حوزه انیمیشن، بازی موبایل و نرم افزار موبایل از 21 آبان ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی گفت: برگزیدگان این رویداد به همراه دریافت جوایز نفیس، مجوز حضور در مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال «بسیج» را دریافت خواهند کرد. امیدواریم در این مرحله به منطقه افتخار کنند و شرکت کنندگان در رویداد فرصت ثبت نام در دهم آبان را داشته باشند.

دعوت به سومین رویداد بسیج تولید محتوای دیجیتال در استانداری مرکزی

دکمه بازگشت به بالا