عمومی

دستگیری ۳ آدم ربا در عملیات پلیس استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به نقل از مرکز رسانه ای پلیس ، حسن مفخمی شهرستانی گفت: چند روز پیش یک شهروند افغانستان فرم مرجع را ارائه داد. آه تو وی شکایت خود را از آدم ربایی پسر 12 ساله خود به مراجع قضایی ارائه کرد.

وی افزود: “در تحقیقات با شاكی مشخص شد كه در مارس سال گذشته افراد ناشناس پسر 12 ساله وی را در یكی از استانهای افغانستان ربوده و به ایران بردند و برای او پنج میلیارد تومان طلب كردند. “

و فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با برآورد و احتمال آدم ربایان در استان مرکزی ، تحقیقات درباره پرونده در دستور کار تحقیقات در پلیس آگاهی استان قرار گرفته است.

مفخمی شهرستانی توضیح داد: با آغاز تحقیقات تخصصی با كارآگاهان ، آدم ربایان كه از ورود پلیس در این مورد مطلع شدند ، بلافاصله پسر ربوده شده را كه توسط پلیس پیگیری شد ، آزاد كردند و تحویل وی دادند. خانواده با خیال راحت. ش سفت

وی گفت: “با توجه به اهمیت موضوع ، پلیس پرونده را با جدیت پیگیری كرد و در پایان تصمیم بر این شد كه آدم ربایان در یك كوره آجری اطراف اراك كار می كردند.”

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پس از تعیین محل این افراد ، تیمی از کارآگاهان به محل اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه ، سه آدم ربا دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان ارجاع شدند.

مفخمی شهرستانی گفت: بازداشت شدگان برای بدست آوردن پول از خانواده پسر به آدم ربایی اعتراف كردند و آنها را به زندان فرستادند.

دکمه بازگشت به بالا