عمومی

وضعیت‌ شکننده زرد و نارنجی کرونا در استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مرکزی ، دکتر سید محمد جمالیان با اشاره به آخرین طرح رنگی برای شهرهای استان مرکزی از نظر شیوع کرونا ، اظهار داشت: آخرین طرح رنگ برای طبق گفته وزارت بهداشت شهرستانها از امروز تا هفته آینده است.

وی توضیح داد که بر این اساس ، 5 شهر در استان مرکزی در پرونده زرد و 7 شهر در مورد تاج نارنجی قرار دارند و گفت: در مورد تاج آبی تاکنون هیچ شهری در استان وجود ندارد و نارنجی و زردی شهرها پایدار است ، اینها پایدار نیستند و فرار و متغیر هستند.

جمالیان ادامه داد: شهرهای اراک ، خمین ، دلیجان ، زردانیه ، صفه ، فرحان و شازند در ایالت نارنجی کرونا قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین درباره نام شهرهای استان با یک پرونده تاج زرد توضیح داد: در حال حاضر ، شهرهای تفریش ، آشتیان ، الوارکمیجان و محلات در مورد تاج زرد ثبت شده اند.

جمالیان هشدار داد که ، “از آنجا که اواسط ماه ژوئن است و تعطیلات چند روز طول می کشد ، نگرانی ما این است که با از سرگیری پروازها و جشن های مختلف ، شرایط شهرهای استان که زرد شده بودند. نارنجی یا قرمز “

وی گفت: “بحران کرونا برای همه دشوار است ، اما در عقب است.” برگها این بحران نیاز به تلاش همه افراد جامعه دارد تا بتوانند با کمترین عارضه به این اپیدمی پایان دهند.

دکمه بازگشت به بالا