عمومی

جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» در لرستان برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پیش از ظهر امروز سه شنبه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره پلیس، رسانه و امنیت با حضور مسئولان لرستانی و اصحاب رسانه در تالار شهید افینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برستان برگزار شد. . .

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوریستان با اشاره به جنگ رسانه ای اظهار داشت: در این راستا وظیفه تقویت جایگاه تامین اجتماعی و همچنین جایگاه پلیس در تامین اجتماعی بر عهده دولت است. . رسانه.

وی با تاکید بر پررنگ شدن نقش پلیس در تامین امنیت گفت: امروز رسانه ها باید این نقش ارزشمند و مهم و جایگاه نیروی انتظامی را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تبیین کنند.

شاخص اصلی توسعه «امنیت» است.

سعید فتاحی شهردار خرم آباد نیز در سخنانی با تجلیل از رشادت های نیروی انتظامی گفت: امنیت زیربنای همه رویه ها و کارهای اجرایی و همچنین یکی از شاخص های اصلی توسعه است.

وی با اشاره به اینکه رشادت های نیروی انتظامی قابل تقدیر است، بیان کرد: از همکاری و تعامل نیروی انتظامی استان و همچنین شهرداری خرم آباد تشکر می کنیم.

شهردار خرم آباد یادآور شد: در حوادث اخیر کمترین مزاحمت را در استان داشتیم و این نیز مرهون رشادت های رهبری نیروی انتظامی استان است.

تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم امنیت مردم به خطر بیفتد

سردار یحیی الله فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه شهدا الگوی ما هستند و ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: رسانه ها نقش فعال و تاثیرگذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند. ایران.

وی با اشاره به اینکه لرستان منطقه ای شهدا بوده و همواره در دفاع از انقلاب نقش آفرینی کرده است، گفت: انتظار یک اقدام جهادی در این استان است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به تمرکز مقام معظم رهبری بر اقدام جهادی مسئولان، تصریح کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

سردار الهی بر لزوم خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: اکنون در جنگ رسانه ای هستیم و رسانه ها و صدا و سیما نقش فعالی در مقابله با این جنگ دارند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و معنوی رسانه ها در جنگ رسانه ای گفت: این قول را به مردم استان خواهیم داد که تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد امنیت مردم خدشه دار شود.

فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: فرزندان شما در کنار سایر نهادهای امنیتی و نظامی در نیروی انتظامی فعالیت می کنند و از ناموس، امنیت و عفت زنان جامعه دفاع خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا