عمومی

رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در گیلان برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام مجتبی، پوریوسفیا وی عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر و اعلام رویداد رسانه ای «سردار لاسردار» در سالن اجتماعات شهرداری رشت با تاکید بر لزوم آشنایی جامعه با شخصیت «میرزا کوچک گنجعلی» گفت: خیر.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اساس کار، معرفی شخصیت ها و قهرمانان فرهنگی است، افزود: هنوز شناخت دقیقی از عظمت نهضت میرزا به دست نیاورده ایم.

وی با تاکید بر اینکه با کمک شخصیت میرزا کوچک جنجلی می توان گسست جاری در جامعه را ترمیم کرد، گفت: الگوگیری از قهرمانانی چون میرزا باعث تقویت هویت و فرهنگ جامعه می شود.

حجت الاسلام پوریوسفیا وی بیان کرد: پیوند سردار جنگل و هویت سردار سلیمانی به عنوان قهرمان ملی از نظر مسائل فرهنگی مهم است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رویداد رسانه ای برگزار خواهد شد

توجه ویژه به محلات کم برخوردار رشت

شهردار رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سردار جنگل و سردار سلیمانی از مدافعان مکتب اسلام و آزادی خواهان بودند، خاطرنشان کرد: ما شخصیت ها و قهرمانان بزرگی داریم که باید باشند. وسیع ما می توانیم از آنها الگو بگیریم.

امیرحسین علوی با اشاره به اینکه شهرداری رشت تلاش می کند توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار داشته باشد، افزود: یکی از برنامه های روزانه بنده بازدید از مناطق کم برخوردار رشت است.

وی گفت: ما در حال انجام برنامه های متوازن خود هستیم تا این موضوع به تعویق نیفتد و تلاش می کنیم با کمک بخش خصوصی توسعه شهر را انجام دهیم.

همایش میرزا کوچک گنجعلی بین آنها برگزار شد بین المللی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه همایش میرزا باید به صورت جهانی برگزار شود، اظهار کرد: میرزا پایه گذار اولین حکومت مردمی اسلامی در کشور بود.

محمد حسین مطمئن کارگارنیا وی با اشاره به اینکه نباید فعالیت های فرهنگی میرزا کوچک به ایام شهادتش محدود شود، ادامه داد: ما شخصیت های برجسته و فاخر گیلانی زیادی داریم که باید معرفی شوند.

شایان ذکر است، رویداد سردار تا سردار در پنج بخش برگزار می شود و مهلت ارسال آثار از 15 آذر لغایت 9 دی ماه است و افراد می توانند آثار خود را به شماره 099917115202 ارسال کنند.

دکمه بازگشت به بالا