عمومی

نخستین کنگره بین المللی به وقت حاج قاسم در کاشان برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اولین همایش بین بین المللی انتصاب حاج قاسم شامگاه پنجشنبه با حضور نمایندگان جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی در مجتمع بزرگ فرهنگی شهرداری کاشان برگزار شد.

در این همایش که نمایندگانی از جبهه مقاومت در آن سخنرانی کردند، با حضور سردار حسین اشتری فرمانده معظم کل قوا و حضرت آیت الله العظمی، گنجینه های مقاومت و روایت 28 شهید سرداران خطه کاشان رونمایی شد. . نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان.

همانطور که حسن بخشنده شهردار کاشان در این همایش اشاره کرد، با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی نشان داد که می تواند در استان سرباز و پیشوای دلها باشد، اظهار داشت: شهید سلیمانی نشان داد که می تواند سرباز ولایت و پیشوای دل باشد. با احترام راه خوشبختی را به ما نشان دهید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به ما ثابت کرد مردم می توانند نهایت مهربانی و بالاتر از اقتدار باشند، تصریح کرد: عالی ترین جلوه های مدیریت جهادی را باید در سیمای شهید حاج قاسم سلیمانی دید.

شهردار کاشان با اشاره به تلاش بی دریغ شهید سلیمانی و تلاش بی وقفه برای خدمت به مردم گفت: این خصلتی است که رهبر معظم انقلاب بر ترویج آن در بین بدنه حاکمیت کشور تاکید دارند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی حتی در آزمون های سخت آن زمان هم درنگ نکرد و سلیمانی در نزاع آن زمان با صراحت و شجاعت کم نظیر از نظام و ولایت و مردم دفاع کرد.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر خنثی کردن نقشه های دشمنان در میدان نبرد، در عرصه جنگ نرم و نفوذ نیز بصیرت دارد. میندین کنار آمدن با فوت و فن ها و توطئه های شوم ناراضیان داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای.

شایان ذکر است اولین کنفرانس بین بین المللی در زمان حاجی قاسم توسط شهرداری کاشان و با همکاری مجتمع فرهنگی حضرت ابوالفضل(ع)پ) رسیدگی.

دکمه بازگشت به بالا