عمومی

برگزاری ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی برای شهادت شهیدسلیمانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

معصومه حسنی خوانسار در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت امیر دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی» ویژه برنامه های فرهنگی و نشست تخصصی کتاب در کتابخانه های عمومی برگزار می شود. از استان کرمانشاه با همت کتابداران.

وی با اشاره به اجرای برنامه های بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: ویژه برنامه بزرگداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای دانش آموزان در کتابخانه شاهزاده کبیر روز چهارشنبه 23 آذرماه ساعت یازده به وقت محلی برگزار می شود. صبح برنامه شب های شعر با عنوان «جان فدا» با حضور تالار ادبی بستون چهارشنبه 23 دی ماه ساعت 16:00 و همچنین به همت حلقه های ادبی شهرستان ها از دی ماه برگزار می شود. 19 تا 15

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه بیان کرد: سلسله نشست های تخصصی نقد و بررسی کتابی با عنوان «ابر مرد» در کتابخانه های هشت شهرستان قصرشیرین برگزار می شود. سرپل رفتناسلام آباد غرب، روانسر، صحنه، کلیک خواهیم کرد، کنگاور، هرسین برگزار می شود.

حسنی خونین وی بر راه اندازی کمپین ملی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: کمپین ملی «از حاج قاسم بخوان» با هدف کتابخوانی و ترویج آن در این زمینه در کتابخانه ها برگزار می شود.

و ادامه داد: علاقه مندان در تمامی رده های سنی نیز می توانند با مراجعه به سایت samakpl.ir و ارسال فایل صوتی یا تصویری برای مطالعه بخشی از کتاب به این کمپین بپیوندند و در پایان از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه به همین مناسبت برنامه های ترویجی و فرهنگی در تمامی کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود، گفت: همچنین نشست های بحث و گفتگو در موضوعات منتخب از جمله فرهنگ مقاومت، اصول و یا. شاخص های رفتار و نظریه معرفت و روش و ارزشها و نماد مکتب سلیمانی و خاطرات شهید را حفظ خواهیم کرد.

حسنی خوانصر ادامه داد: نمایشنامه خوانی یا نمایش خلاقانه، ایجاد فضای مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کتابخانه ها، تولید محتوای تبلیغاتی و کتاب محور در اشکال مختلف، برگزاری ویژه برنامه های گروهی کودک و نوجوان از جمله نقاشی، و به همین مناسبت قصه گویی، نمایش خلاقانه و نمایش کتاب و سایر برنامه های تبلیغاتی برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا