عمومی

برگزاری هفدهمین دوره جشنواره شعر فجر در شیراز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حمیدرضا قانی با اشاره به اینکه افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس برگزار می شود، گفت: : در این مراسم محمود اکرمی فر، ناصر فیض، مصطفی مهداسی خراسانی، محمود عزیز. عمل رضا اسماعیلی از تهران، ایوب پرناداور، غلامرضا کافی، محمدعلی جهاندیده، محمد مرادی، حجت الاسلام، مسلم محمد حسین انصارنژاد و حاجی احد زورجی از شیراز شعر می خوانند.

و این مسئول فرهنگی در استان افزود: علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند ساعت 15 به نشانی میدان حافظیه، تالار سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس مراجعه کنند و ادبیات ایران نیز از دستگاه پخش می شود. com/khaneketab/live.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری فارس گفت: هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر آثاری را که برای اولین بار در سال 1400 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب پنج گروه ادبی به زبان فارسی منتشر شده است، برگزار می کند. در کشور مصر. شعر کلاسیک، شعر، شعر نو را ارزیابی می کند (فرمول های نیما و بیل)، شعر محاوره ای، شعر کودک و نوجوان و شعر (تحقیق در شعر).

قانی در پایان خاطرنشان کرد: برگزیدگان هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر زمستان 1401 در مراسم اختتامیه معرفی می شوند و به برگزیدگان علاوه بر جوایز نقدی، سپر یادبود و نشان جشنواره اهدا می شود.

دکمه بازگشت به بالا