عمومی

کتاب «کوله پشتی» در شیراز منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، این کتاب توسط علی شاهسون یکی از خبرنگاران شیرازی خبرگزاری دیباروز نوشته شده است و حاوی خاطراتی از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس دانشگاه فنی و حرفه ای فارس با محوریت شهید باهنر است. دانشکده فنی و حرفه ای.

در مقدمه کتاب کوله پشتی اهداف تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای در استان فارس جاشم اندازه در ادامه به برخی از خاطرات جانبازان این دانشگاه در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخته می شود.

ماجرای حضور همزمان سه برادر رزمنده در جبهه، دیدار با رهبر معظم انقلاب در بیمارستان، اجرای نمایش در جبهه، ناجی بودن در جاده ها. دشوار ترانزیت و کوه، خمپاره روی آب، رانندگی با چراغ ماشین در شب، شهیدی که زنده شد، رهبران ارشد عراقی اسیر جوانان بسیجی، وقتی به 5 کیلومتری بصره رسیدیم، لوله تانک منفجر شد، استفاده از کیسه ای به جای ماسک شیمیایی، خمپاره پس از حمام و شلوار یادبود کرد، خمپاره دشمن و مخزن آبی که به دو نیم می شود و استتار گچی از جمله عناوین خاطرات منتشر شده در کتاب کوله پشتی است.

این کتاب به سفارش و همکاری معاونت فنی حرفه ای دانشگاه فارس و با همکاری انتشارات آوای علم و ادب به مسئولیت آمنه عوض پور، طراحی جلد و صفحه آرا بهنام زری و ویراستاری فاطمه فرخ منتشر و دریافت شد. . شماره کتابشناسی ملی

دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یکی از دانشگاه های دولتی و ماموریت گرا از سال 1343 با عنوان موسسه سلام این فناوری به منظور تربیت تکنسین ها و مهندسان حرفه ای مورد نیاز بنگاه های اقتصادی کشور ایجاد شد و هم اکنون به عنوان دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مشغول به فعالیت است.

دانشگاه فنی حرفه ای فارس در حال حاضر دارای 14 واحد دانشگاهی در شهرهای مختلف استان فارس از جمله شیراز، آباده، استبان، اقلیدس، داراب، فیروزآباد، وسا، کازرون، لارستان، متشکرممرودشت و نی ریز به عنوان تنها دانشگاه متولی آموزش عالی فنی و حرفه ای با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآفرینی فعالیت می کند و همه ساله دانشجویان زیادی از این دانشگاه به عنوان مهندس و تکنسین وارد بازار کار می شوند.

بر اساس این گزارش، علی شاهسون نویسنده کتاب دانشکده پشتی فعالان رسانه و از اعضای بسیج رسانه و مطبوعات استان فارس، دارای کارشناس روابط عمومی و فوق لیسانس ارتباطات و بیش از 17 سال سابقه کار است. . به عنوان گزارشگر و سردبیر رسانه های مختلف از جمله باشگاه خبرنگاران جوان. به نظر می رسد سیمای مرکز فارس، روزنامه خبر زبهوم، صبحان، جام جم، دیباروز (snn)، خبرگزاری آنلاین دیباروز، نسیم و دیباروز.

از جمله فعالیت های وی در حوزه روابط عمومی می توان مسئولیت روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای فارس حرم مطهر را نیز بر عهده داشت. شاه چراگ (آ)هیئت مدیره ورزش ها مردم استانداری فارس، فدراسیون ورزش بشقاب پرنده ایران و فعالیت آن به عنوان عضویت در شورای پنجم روستای قرآنی محمد آباد استبان و عضو افتخاری معاونت رسانه و روابط عمومی خانه موسسه فرهنگی قرآنی. غم ها حضرت زهرا(س)س)و موسسات خیریه بهداشت و درمان شهرساز کشاورز اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا