عمومی

اجرای چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمد صحت ظهر امروز یکشنبه از آغاز به کار چهارمین فعالیت بسیج برای تولید محتوای دیجیتال در استانداری فارس خبر داد و بخش هایی از این رویداد را تشریح کرد.

او گفت: مانند با توجه به ظرفیت انسانی موجود در استان فارس و همچنین توانایی مردم به ویژه دانش آموزان در تولید محتوا با هدف کشف و پرورش استعدادها، این رویداد به دو بخش تولید محتوای اصلی و اثربخشی تولید محتوای تخصصی تقسیم می شود. ، با مشارکت گروه های مردمی و کارشناسان در فضای تولید محتوا.

با صحت ارتباط برقرار کنید ژاپن در رویداد پرطرفدار تولید محتوا، شرکت مردم، دانشجویان و دانشجویان از 5 آبان ماه برای ارسال آثار از طریق سایت event.bsjmajazi.ir آغاز و تا 23 آبان ماه پایان می یابد. وی افزود: داوری بازرگانی تا 4 آبان ماه به پایان می رسد و به 30 اثر برگزیده کارت هدیه 5 میلیون ریالی تعلق می گیرد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس گفت: در صورت تولید محتوای تخصصی، با هدف شناسایی و استعدادیابی برای تیم های تخصصی، این تیم ها در استان فارس در سه بخش انیمیشن (انیمیشن، برش می دهد مرداد دو بعدی و سه بعدی) تولید نرم افزار موبایل و بازی موبایل به مدت 48 ساعت در دانشکده فنی و حرفه ای آه تو بهنار شیراز از 4 تا 7 آبان ماه به صورت حضوری به رقابت می پردازد.

وی افزود: علاوه بر اهدای جوایز به تیم های اول تا سوم به مبلغ 150 میلیون ریال برای تیم اول، 100 میلیون ریال برای تیم دوم و 50 میلیون ریال برای تیم سوم در رشته موبایل. . نرم افزار و همچنین برای هر گروهی که بتواند با توجه به نیاز جامعه فرصت های شغلی ایجاد کند. تسهیلاتی از قبیل وام یک میلیارد و پانصد ریالی را طبق نظر قضات و کارشناسان ارائه و ایجاد می کند. خوشگل Taluk و همچنین تیم های منتخب در هر بخش می توانند به عنوان شرکت های دانش بنیان در پارک ملی علوم نرم، فناوری و صنایع فرهنگی فعالیت کنند.

صحت در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های منتخب نیز به تهران اعزام می‌شوند و در رویداد ملی تخصصی تولید محتوای دیجیتال آذرماه آینده به رقابت خواهند پرداخت.

دکمه بازگشت به بالا