عمومی

استان فارس میزبان چهارمین دوره اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، اصغر باقرزاده در اولین جلسه شورای سیاست گذاری برگزاری جلسات مقدماتی نماز دانش آموزی با بیان اینکه طرح بنده یک دعاوی با بیان اینکه باید در مدارس تقویت شود، اضافه کرد: تهیه اطلس جغرافیایی نمازخانه در مدارس دولتی از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد رقابت بین تشکل های دانش آموزی برای اقامه نماز دسته جمعی در مدارس، گفت: برنامه های نور ششم در شبکه شاد در کانالی به همین نام انعکاس یابد.

مدیرکل قرآن، عترت و دعای وزارت آموزش و پرورش گفت: در بحث نماز سیاست های تحول آفرینی مد نظر قرار گرفته است که از جمله آنها همکاری با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است که طی آن ضوابط دعا آموزش داده می شود از پایه دوم تا نهم به کتاب های درسی اضافه می شود.

میکائیل باقری افزود: تمامی کتاب های درسی باید دارای بارکد آموزشی باشد تا دانش آموزان از فیلم های آموزشی در این زمینه بهره مند شوند.

مدیرکل قرآن، عترت و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: روند جشن تکلیف دانش آموزان دختر تحت عنوان طرح بحر بینجی در پایه های دوم و سوم ابتدایی برگزار می شود. برای دانش آموزان دختر و در سال تحصیلی آینده پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول برای پسران.»

باقری ادامه داد: روند برگزاری طرح نور جشم و چهارمین دوره اجلاس سراسری نماز دانش آموزی در قالب جلسه معارفه در استان های سراسر کشور با انعکاس ازدحام نماز در نیمه اول مهرماه آغاز می شود. مراکز استان ها و مجموعه ای از فعالیت ها حول محور نماز و در نهایت اجلاس سراسری که در استان شوالیه برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا