عمومی

محفل نورانی انس با قرآن ویژه دانش آموزان بهاباد برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در حاشیه آغاز این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گسترش فعالیت های قرآنی اولویت و هدف اصلی ما در آموزش و پرورش است، گفت: اشاعه فعالیت های قرآنی اولویت و مهم ترین ماست. هدف تعلیم و تربیت است زیرا قرآن کریم فرصت ها و پتانسیل های مؤثر تربیتی بی شماری برای سعادت انسان دارد.

حسن رزاقی بهابادی بر اهمیت فراگیری قرآن در سنین پایین به ویژه در دوره ابتدایی تاکید کرد و گفت: قرآن کتاب زندگی و راهنمای ما در زندگی است و تلاش ما تربیت اخلاق مدار است. دانشجویان در سطح جمهوری اسلامی».

مدیر آموزش و پرورش بهاباد با تاکید بر الگو گرفتن از انبیا و ائمه علیهم السلام گفت: باید معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) را در ابعاد مختلف زندگی قرار دهیم. تحقق سبک زندگی قرآنی در اوج زندگی ماست و این مهم است، به دانش آموزان و فرزندانمان بیاموزیم.

وی توجه به قرآن را موجب ابطال کار مردم دانست و افزود: توجه به قرآن همه مشکلات و آلام انسان را حل می کند.

رزاقی با بیان اینکه قرآن بهترین راهنمای بشریت است، گفت: اگر هر فردی می خواهد در کار و زندگی خود موفق و پیروز باشد باید خود را در مسیر قرآن قرار دهد.

من باید بگویم؛ محفل انس با قرآن انس نورانی با حضور قاری برجسته استان، استاد شایق، علمای برجسته شهرستان، دانش آموزان، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش بهاباد در حسینیه فاطمیون برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا