عمومی

۸۰۰ کلاس درس در شهرستان گناوه برای آموزش حضوری آماده شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ضرغام مردانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با سراسر کشور مدارس شهرستان جنفا از روز یکشنبه برای پذیرایی از دانش آموزان و آغاز به کار حضوری آماده شده است. تحصیل در مدارس مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و راهنمایی.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ژنو افزود: از فردا (یکشنبه 13 فروردین ماه) آموزش حضوری در بیش از 800 کلاس درس در شهرستان ژنو آغاز می شود و مدارس این شهرستان پذیرای 19 هزار دانش آموز خواهند بود.

وی گفت: تمامی مدیران مدارس، کادر آموزشی و پرورشی، مراقبین و خدمات رسان مدارس شهرستان از تلاش بی وقفه آنان در آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان و آغاز آموزش حضوری تقدیر و تشکر می کنند.

مردانی گفت: همانطور که در دو سال شیوع کرونا و بر اساس تصمیم ستاد فرماندهی کل کشوری مبارزه با کرونا، رزمایش ها به صورت نیمه وقت و مجازی بود، طبق تصمیم این ستاد، از فردا رزمایش انجام می شود. 100% حضوری.”

وی گفت: آغاز آموزش حضوری بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله بهداشت فردی، بهداشت محیط، تهویه کلاس و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان و کادر آموزشی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جناوه تصریح کرد: همه والدین فرزندان خود را از فردا برای مدرسه آماده کرده و پس از دو سال آموزش حضوری را آغاز کنند.

وی با تقدیر از زحمات ستاد اسکان فرهنگان در تعطیلات نوروزی گفت: در تعطیلات نوروزی اعضای ستاد اسکان در فرهنگستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی زحمات زیادی کشیدند و این ستاد میزبان مهمانان و گردشگران از سراسر کشور بود. کشور و حتی برخی از کشورهای همسایه». همه این تلاش ها و زحمات قابل تقدیر است.

دکمه بازگشت به بالا