عمومی

قطب گردشگری جنوب شلوغ شد/ حضور گسترده مسافران نوروزی در گناوه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه فرمانداری عصمت اسماعیلیه; بهار سال 1401 در حالی فرا رسیده است که جهان بیش از دو سال از تشویش، حسرت و فرسودگی ناشی از شیوع ویروس بدنام کرونا را پشت سر گذاشته است و اگرچه هنوز سایه این ویروس از بین مردم جهان نمانده است، اما به نفع یمن جری شرایط بهبود قابل توجهی از روش های بهداشتی، دستورالعمل ها و واکسیناسیون عمومی به دست آمد.

در کشور ما که مانند سایر نقاط دنیا این شرایط سخت کار را برای همه سخت کرده بود، اما امسال با پایین بودن میزان ابتلا و کاهش نسبی شیوع این ویروس، وضعیت شهرها و فرمانداری ها بد شده است. مطلوب تر

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

با بهبود وضعیت عروق کرونا، بسیاری از محدودیت ها حتی پس از دو سال سختی برداشته شد مادیان روزهای بهاری را تماشا کنید که میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف می آیند تا بار دیگر رنگ و بوی عید را در شهرها و کشورهای ما پخش کنند.

بهار و نوروز برای استانداری بوشهر به ویژه جیناوا معنای دیگری دارد، در این شهر سیار و توریستی در سال های اخیر قبل از کرونا میلیون ها مسافر و گردشگر از سراسر کشور به یمن سفر می کردند. در یک سفر به چندین هدف برسید و از ساحل شنی زیبا و منحصربفرد لذت ببرید، از جاذبه ها و طبیعت زیبای آن دیدن کنید، بازارهای پر از اجناس ملوانی را با قیمت مناسب خریداری کنید و نوروز را با آغوش باز جشن بگیرید. بندر بی نظیر نیشینانگ حواس پرت کردن

با شیوع ویروس کرونا، این بندر زیبا برای حفظ سلامتی شهروندان و مسافران خود به مدت دو سال زیر هیاهوی مهمانانش خاموش شد و نوروز و سال نو را در سکوت و به امید سال های بهتر جشن گرفت. .

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

امسال با آزاد اعلام شدن سفر توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، رفع محدودیت ها و واکسیناسیون بیشتر مردم، آغوش این بندر زیبا به روی میهمانان و شهروندان باز است.

اگرچه مسافران از هفته های قبل از نوروز و سال و تعطیلات رسمی در این شهر حضور پررنگی داشتند، اما با شروع تعطیلات رسمی نوروز و در اولین روز بهار 1401 این تعداد بسیار بیشتر شد.

امروز در اولین روز بهاری سال 1401 ساحل و سایت تجاری مملو از مسافران و گردشگرانی بود که این بندر را برای سفر و تعطیلات نوروزی خود انتخاب کردند.

چادرهای مسافربری در ساحل، در کمپ ها، مدارس، محله ها، پارک ها و در برخی موارد در پیاده روها برپا می شوند.

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

حضور گسترده و چشمگیر مسافران در اولین روز بهار 1401 روزهای شلوغی را برای شهر در روزهای آینده پیش بینی می کند.

مسئولان خدمات مسافرتی این شهر از ماه ها قبل و با پیش بینی حضور گسترده مسافران پس از دو سال اقامت در کرونا، ایجاد شرایط مساعد برای مسافران را آغاز کردند.

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

آماده سازی شهر برای گردشگران

شهردار گناوه در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: بندر گناوه به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان به ویژه ساحل زیبا و بازار تجاری مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور قرار گرفته است.

جواد رستمی افزود: ستاد خدمات سفر در شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا شرایط پذیرایی و سخاوت این مسافران و میهمانان را فراهم کند و امیدواریم سفر شهروندان و مسافران به این بندر زیبا با خیر و برکت همراه باشد. خاطرات.

و تصریح کرد: شهرداری بندر جنویه در حال آماده سازی بسته هایی برای پذیرایی و ارائه مسافران به مسافران است که در آن اطلاعات لازم در حوزه گردشگری، مکان های مورد نیاز مسافران و نقشه نقاط اضطراری مشخص می شود.

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

وی گفت: در این بسته ها کیسه های زباله نیز برای جمع آوری وجود دارد. می آورد زباله تا زمان جمع آوری در اختیار مسافران قرار می گیرد می آورد و شهر را در مکان های مختلف با سرعت بیشتری تمیز کنید.

شهردار جناوه گفت: با توجه به نیاز مبرم مسافران و گردشگران به خدمات بهداشتی و درمانی و این مشکل همواره یکی از مشکلات شهر جناوه در سال های گذشته بوده است، امسال 350 سرویس بهداشتی و حدود 50 سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر وجود دارد. آسایش مسافران گرفته شده است

وی گفت: این سرویس ها و حمام ها برای استفاده مسافران و گردشگران به صورت شبانه روزی است و نیروهایی برای نظارت و نظارت بر این اماکن وجود دارد.

وی گفت: در زمینه نظافت و زیباسازی شهر کارهای زیادی انجام شده است و هم اکنون نیروهای این شهرداری در حال خدمات رسانی و نظافت و زیباسازی شهر به ویژه در شلوغ ترین بازارها و مناطق ساحلی هستند. “

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

انتشارات مدیریت ساحل

شهردار جناویه اضافه کرد: ایجاد اداره سواحل، ایجاد 5 نمازخانه، پاکسازی ساحلی با کاربری، اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و تهیه بسته فرهنگی از مهمترین اقدامات شهرداری در حاشیه سواحل است. .

رستمی بیان کرد: شهرداری در ایام نوروز علاوه بر اجرای برنامه های متنوع، از چندین دستگاه خدمات رسان بیشترین خدمات را بر عهده دارد. رسن یکی از اعضای تسهیلات خدمات مسافرتی در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند.

وی گفت: در حال حاضر جمعیت زیادی وارد شهر ژنو شده اند و خیابان های منتهی به ساحل مملو از مسافرانی است که این بندر را برای سفر انتخاب کرده اند.

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

شهردار جنویه گفت: امید است ایام نوروز هماهنگ و برنامه ریزی شود Rize سلام تا به مسافران و گردشگران عرضه شود و از سفر خوبی به این بندر لذت ببرند.

وی بیان کرد: در صورت تکمیل ظرفیت های پیش بینی شده در پارکینگ های ساحلی و شهرداری با هماهنگی ادارات مختلف، تصمیماتی اتخاذ شده است تا از فضاهای در اختیار برای اسکان شهروندان و مناطق غیرساحلی قابل بهره برداری استفاده شود. خدمات.

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

تجهیز 50 مدرسه برای مسافران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنووس در گفتگو با خبرنگار آنلاین با تبریک سال نو گفت: با تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان، اقامتگاه فرهنگی گنووس نیز تشکیل شده است.

ضرگام مردانی افزود: 50 مدرسه شامل 456 کلاس و اتاق و 35 سالن برای اسکان فرهنگیان مورد مطالعه قرار گرفت و فضای اردوی دانش آموزی برای اسکان مسافران و فرهنگیان شهرستان آماده شد.

وی بیان کرد: علاوه بر مدارس جنافه در روستاها به ویژه روستاهای بخش مرکزی مدرسه وجود دارد. نظر رو به ساحل و زیبا، همچنین برای مسافران طراحی شده است، مسافران و فرهنگیانی که به این شهر سفر می کنند نیز می توانند از این مکان ها برای اقامت استفاده کنند.

مردانی بیان کرد: برای خدمات رسانی و رفاه بیشتر مسافران و فرهنگیان محترمی که به این شهرستان سفر می کنند، دو پایگاه برای اسکان فرهنگیان در این شهر در ورودی از خوزستان و بوشهر با تعداد 8 تا 10 نفر در هر کدام وجود دارد. پایه. فعال هستند و ضمن ثبت نام مسافران و فرهنگیان، راهنمایی هموطنان، ثبت نام، زمان بندی اطلاعات لازم، ورود و هدایت مدارس را انجام می دهند.

شلوغی قطب گردشگری جنوب/ حضور گسترده مسافران نوروزی در جیناوا

دکمه بازگشت به بالا