عمومی

گناوه در حوزه موقوفات از شهرستان‌های پیشتاز استان بوشهر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غلام ردا ماههرجو ابراز امیدواری کرد که مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و اوقاف عصر سه شنبه در شهر جنافه که در دفتر فرمانداری این شهر برگزار شد. وقف با مدیریت جدید این دفتر به توسعه و پیشرفت خود ادامه می دهد.

فرماندار جنافه افزود: شهرستان جانفا از مهمترین شهرهای استان در زمینه اوقاف است و همه مسئولان باید با پشتیبانی خود قابلیت های نهفته در موقوفات را احیا و شکوفا کنند.

وی افزود: “همه باید به اداره اوقاف و امور خیریه کمک کنند تا بتواند وظایف محوله را به منظور ارائه خدمات به مردم و محافظت از املاک خیریه و اوقاف انجام دهد.”

وی گفت: “هماهنگی و ارتباط بیشتر بین اداره اوقاف و سایر ارگانهای ذیربط و مسئول نیز می تواند اجرای برنامه های این اداره را تسریع كرده و مسائل و مشكلات به راحتی پدید آمده را حل كند ، كه انتظار می رود مورد توجه مسئولان اوقاف قرار گیرد. این دفتر در شهر است. “

در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزار شد و به دلیل شرایط خاص و نگهداری محدود پروتکل های بهداشتی ، خلیج جلال الدین از تلاش جلال الدین خسته شد. دین پی به عنوان رئیس جدید بخش منصوب شد.

دکمه بازگشت به بالا