عمومی

دفتر نمایندگی سازمان زمین‌شناسی کشور در استان بوشهر ایجاد شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی زاده سحرگاه روز جمعه در جلسه شورای معدن استان بوشهر با برشمردن توانمندی های این استان در ابعاد مختلف، اظهار داشت: استان بوشهر از نظر سرمایه گذاری دارای ظرفیت های بسیار خوبی است. معرفی این پتانسیل یک ضرورت است. .

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت معادن استان بوشهر گفت: معادن استان بوشهر نیازمند انجام پروژه های مطالعاتی و اکتشافی هستند و در این راستا برگزاری همایش ملی فرصت ها و راهکارهای توسعه در سال جاری ضروری است.

وی بر تدوین و اجرای برنامه جامع در حوزه مطالعات زمین شناسی در استانداری برای سال جاری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اولویت مطالعات زمین شناسی باید در یک برنامه بلندمدت مشخص شود.

محمدی زاده با تاکید بر لزوم حمایت از معدن کاران و توسعه زیرساخت های معدنی تصریح کرد: برای جلوگیری از درخواست تعطیلی موقت برخی از معادن استان باید جلسه بررسی کارشناسی برگزار و راهکار مناسبی برای ارتقای فعالیت معدنی برگزار شود. به منظور جلوگیری از رکود فعالیت معدنی.

استاندار بوشهر با تایید راه اندازی دفتر نمایندگی سازمان زمین شناسی استان بوشهر گفت: درخواست جدی از سازمان زمین شناسی داریم که دفتر نمایندگی سازمان زمین شناسی کشور در استان بوشهر تشکیل شود تا مسائل و موضوعات خاص به وجود آید. برای مطالعات زمین شناسی و معدنی عمدتاً پرداخته خواهد شد.

استاندار بوشهر همچنین بر توسعه اجرای طرح های اکتشافی، صنایع تولیدی و صادرات مواد معدنی تاکید کرد.

دکمه بازگشت به بالا