عمومی

روش تهاتر برای رفع مشکلات پیمانکاران در استان بوشهر استفاده شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی زاده عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های گسترده ای برای توسعه استان بوشهر انجام شده و پروژه های مهمی در بخش های مختلف استان در حال اجراست. استان.”

وی با اشاره به توانمندی های مهم برای حفظ سرمایه گذاری گفت: برای توسعه سرمایه گذاری در استان باید توافقنامه اولیه ای صادر شود که بستگی به ظرفیت مناطق صنعتی، معادن و مناطق ویژه اقتصادی دارد.

استاندار بوشهر در ادامه تسریع مراحل صدور مجوز و پاسخگویی به استعلام سرمایه گذاران خاطرنشان کرد: از نیروهای بومی استانداری بوشهر در حوزه های تولید، سرمایه گذاری و معدن استفاده شود.

وی جذب نیرو را بسیار مهم دانست و گفت: مجوز دومین سفر شناورهای باری استان بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است و از اول بهمن ماه فقط سفر شناورهای صیادی و تجاری انجام می شود. با ملوانان بومی استان

محمدی زاده بر استفاده از نیروهای بومی توسط پیمانکاران پارس جنوبی تاکید کرد و افزود: پیمانکاران باید از توانمندی شرکت های بیمه استان استفاده کنند و حساب بانکی خود را در بانک های استان دایر کنند.

وی توسعه صنایع دریایی را یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استانداری بوشهر دانست و گفت: در این راستا اعتبارات خوبی تصویب شد و باید برای جذب آنها تلاش جدی صورت گیرد.

استاندار بوشهر افزود: سهم هر شهرستان در تامین منابع بانکی باید با در نظر گرفتن جذب منابع بانکی و اجرای کارهای خرد و رفع مشکلات پیمانکاران مجری طرح های عمرانی تعیین و تعیین شود.

دکمه بازگشت به بالا