عمومی

لزوم سرمایه‌گذاری از منابع و درآمدهای وقفی در ملایر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام احد عضدی خواه در گفتگو با خبرنگار آنلاین افزود: اینجانب دکتر خمیسمی رئیس اوقاف و امور خیریه به عنوان یک فرد هستم. مؤمندر مسائل فقهی توانا و معتقد است مایو میدانم او فردی است که سال ها با او کار کرده ام و خود را مربی می دانم و معتقدم اگر اطلاعات دقیق به او برسد و پیگیری های منظم انجام شود، مجوزهای لازم را برای سرمایه گذاری و اشتغال در شهر مالره صادر خواهد کرد.

و ادامه داد: در تماس تلفنی و در نتیجه جلسات متعددی که شخصاً با ایشان داشتم، ایشان به صراحت اعلام کردند که تمایل دارند موقوفه مالیر را از منابع و درآمدهای موقوفه مالیر در زمینه تولید مبلمان وصول کنند. زنجیر. منبت کاری شدهو پارچه و رنگ و همچنین در زمینه کشمش، انگور و تجهیزات پزشکی.

آزادخواه افزود: جلساتی را در دفتر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کردیم اما متاسفانه با وجود پیگیری های متعدد و مکاتبات فراوان تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

و نماینده مردم ملیر در شورای اسلامی گفت: طبق اظهارات مدیرکل اوقاف، ملیر. قسمتی از 10 شهر بزرگ کشور در حوزه موقوفات قرار دارند اما عملا اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است چرا که اخیرا از منابع موثق مطلع شدم که در برخی از شهرها مجتمع اوقاف و خیریه تا 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است اما در بسیاری از شهرهای دیگر، قطعاً بسیار بالاتر از آن است، بیش از آن شهرها، یک دهم آن را شامل می شود و سرمایه گذاری خاصی در یک جا انجام نشده است.

وی تصریح کرد: برخی سرمایه گذاری ها مانند بیش از اندازه بازار و پمپ بنزین اصلا ارزش میلیاردی ندارد و توهین به حیثیت یک میلیاردی است. این محدودیت سرمایه گذاری محدود به روستایی است که موقوفات کمی دارد، نه به شهر مالره که بیش از 63 درصد موقوفه دارد!

عضدیخا خاطرنشان کرد: معتقدیم اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان باید با جدیت و قوت بیشتری به توصیه های رئیس سازمان عمل کرده و عملاً به سمت صدور مجوز تاسیس یک واحد تولیدی بزرگ در شهرستان حرکت کنند. . میلیون ها و سرمایه گذاری کلان منابع و درآمدهای موقوفه.

وی افزود: باید تعداد بسته های غذایی و تعداد لوازم را به اطلاع مردم برسانیم ویرایش ما در دست مردم هستیم، این بی احترامی به مردم مالره است. مگر مالیرها گدا هستند که بعد از 43 سال انقلاب بیاییم و به آنها بگوییم که ما لوازم التحریر و غذا به مردم داده ایم.

نماینده مردم ملیر در شورای اسلامی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه باید فرصت شغلی ایجاد کند و اگر فردی در شهر مالیر شغلی ندارد به او شغل بدهند تا بتواند کار کند. و زندگی.” موقعیت خاکستر خب انتظار داریم همکارانمان در اوقاف مالیر و همدان این مجوزها را دریافت کنند و منتظر سرمایه گذاری در مناطق مختلف شهر ملیر باشیم.

دکمه بازگشت به بالا