عمومی

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه جمعه در همایش وحدت و مقاومت که با حضور مبلغان زن در سالن همایش های تبلیغات اسلامی اقلیم کردستان برگزار شد، گفت: :

حجت الاسلام محمدتقی sivai وی افزود: زنان مسلمان امروز مدعی هستند که پیشرفته ترین الگوی تأثیرگذاری زنانه هستند، به ویژه در جامعه ای که زنان در آن زنده به گور می شوند و اکنون این زن مدعی، فعال و تأثیرگذار است.

مدیرکل کمیسیون ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنان از نظر ارزشی و جایگاهی با مردان تفاوتی ندارند، اما زنان امروز اگر پیام خود را آن گونه که هست بدانند، شبانه روز خود را در نهادینه سازی می گذرانند. این مساله.

حجت الاسلام sivai وی بیان کرد: شناخت الگوهای قرآنی که به زنان ارائه شد از جمله «آسیه، مریم و هاجر»، نفوذ اجتماعی و حفظ هویت ضروری است. مومن برای رسیدن به هدف اصلی به لطف خدا.

وی افزود: در مقابل مسجدالاقصی خواهرانی حضور دارند که رژیم اشغالگر از ورود آنها جلوگیری کرد. حج اسلام و مسلمین sivai وی افزود: این زنان نه در کار مردان بلکه در کار زنان به پیشانی خود بسنده نکردند و سعی کردند با آشپزی کلاس حفظ قرآن دایر کنند و به نوعی افراد غفلت شده جوامع اسلامی را بیدار کنند و از خواب بیدار شوند. برای حفظ هویت زنانه خود را در جریان مبارزه می بینند.» می گویند در شرایط فعلی در برخی جوامع زن نقش اجتماعی ندارد یا اگر در جامعه نقشی داشته باشد هویت دینی خود را از دست داده است. .

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه موضوع فلسطین به تصویری مبتذل تبدیل شده که گویا قتل عام مومنان فلسطینی اهمیتی ندارد.

وی افزود: اگر خود را در میانه میدان نبینیم مانند کسانی هستیم که ایمان آوردند و هجرت نکردند.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

حجت الاسلام سیفایی گفت: اکنون در فلسطین با افراد مظلوم اما قدرتمند روبرو هستیم و باید به وعده الهی ایمان داشته باشیم و بدانیم که فلسطین با وعده الهی پیروز است.

وی با بیان اینکه وحدت مسلمانان شیعه و سنی نباید به خاطر هر موضوعی متوقف شود و از هم بپاشد، افزود: امروز بانوان جهان اسلام باید حرمت رسول اکرم (ص) را رعایت کنند.س) و دفاع از مقام زن، حجاب و عفاف، اما متأسفانه در فرهنگ غرب، از زن به عنوان کالا و ابزار استفاده می شد، در حالی که در ایران اسلامی، تفاوت اعتقادی بین زن و مرد وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا برزخ همانطور که نماینده ولی فقیه در کردستان در این همایش اظهار داشت: سعی کنید خود را مطالعه کنید حتی اگر مخاطب ندارید زیرا رسالت خطیر شما این است که یک وظیفه دین بسیار مهم است و نباید از درس و بحث غافل شد تا مقدمه خوبی باشد.

گفت: تمدن، آموزش و جهت ها (تمرین و تمرین) این سه نکته است که از مبلغان در تبلیغات انتظار می رود رعایت کنند.

وی افزود: تمدن و خودسازی خاستگاه و ضرورت تحقیق است و هر که تنها به دنبال آن باشد. موجود و اگر اخلاق عملی ندارد در مطالب اخلاقی تجدید نظر و یادآوری شود.

نماینده ولی فقیه در اقلیم کردستان با تاکید بر اینکه بانوان مبلغ اگر بدانند در رشته خود رشد خواهند کرد، گفت: تدریس نیاز به مطالعه، مطالعه پیش از مطالعه و آمادگی ذهنی دارد و اگر این کار انجام شود معلم تربیت بیشتری می کند. .

حجت الاسلام برزخ و اذعان داشت: واعظ باید در مسائل عصر دارای شخصیتی والا باشد تا با آگاهی و تسلط بیشتری رواج یابد زیرا تبلیغ وظیفه انبیا و پیامبران است.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

وی با یادآوری ضرورت مطالعه و عمل به مطالب درسی و مطالب آن به مبلغان بیان کرد: گاهی انسان مخاطبی ندارد که به او آموزش دهد اما خودش می تواند آن را مرور کند چرا که بی توجهی به این مهم باعث فراموشی می شود.

برهان اسلام و مسلمین برزخ وی در پایان سخنان خود جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر رژیم صهیونیستی از بین برود و فلسطینیان به پیروزی برسند.

نماینده ولی فقیه در اقلیم کردستان نقش تبلیغ در وحدت اسلامی و پیروزی حق بر باطل را بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذاری برشمرد و گفت: امید است رژیم غاصب الحمدلله از بین برود. “

در این همایش حجت الاسلام احمد حاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج نیز حضور داشتند که 120 نفر از بانوان در آن حضور داشتند. یک وظیفه شیعه و سنی در اتاق جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی اقلیم کردستان بر اهمیت وحدت اسلامی در مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و فتنه استکبار جهانی تاکید کردند و گفتند: وحدت مایه وحدت است. دلیل. برای شکست دشمنان و استکبار جهانی.

وی با اشاره به اینکه روز قدس بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: به فرموده امام خمینی (ره) فلسطین بخشی از اسلام است، بنابراین انفعال در قبال فلسطین نوعی کودتا است. اسلام آرمان های امام و انقلاب است».

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

حجت الاسلام حاتمیان گفت: اصل آزادی و آزادگی جوجو اصول اساسی اسلام در حمایت از فلسطین مظلوم باید رعایت شود.

وی افزود: تردیدی نیست که ضرورت تحقق این هدف تقویت وحدت اسلامی است که باید در رأس هدف مسلمانان قرار گیرد.

شمس قریشی، استاد مدرسه خواهران خدیجه کبری (س) در این همایش گفت: تاریخ نام مردان و زنانی را ثبت کرده است که در ادوار مختلف تحول ایجاد کردند و امروز در روز قدس مردم با خود حماسه شده اند. حضور.”

وی با تاکید بر اینکه با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم و از حقوق مسلمین دفاع کردیم، گفت: شیعیان و اهل سنت کردستان. متحدان آنها انزجار خود را از غصب آمریکا و اسرائیل فریاد زدند.

معلم مدرسه خواهران خدیجه کبیرهس) سنندج گفت: گاهی باطل در مکتب حاکم می شود یا مردم حق را از دست می دهند پس باید حق را بازگردانیم.

قریشی تصریح کرد: ملاک کار ما فقط باید قرآن باشد و با تدبر در قرآن فقط حق را از باطل تشخیص می دهد.

وی با بیان اینکه در آموزه های دینی بر دفاع از مظلوم تاکید شده است، تصریح کرد: خلق و خوی تهاجمی اشغالگران به گونه ای بود که به شکلی وحشیانه حمله کردند.

معلم مدرسه خواهران مدرسه خدیجه الکبری سنندج گفت: جامعه اسلامی از منظر دینی و دینی یک پیکر است و نباید نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کلمه استکبار 48 بار در قرآن کریم تکرار شده است، گفت: هر که به دنبال سیادت، خودخواهی و خودخواهی باشد، متکبر است.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

وی افزود: از زمانی که شیطان از فرمان خداوند متعال سرپیچی کرد و اکنون نیز هست سرقت اسرائیل رهبر استکبار است. وظیفه ما ایستادگی در برابر این استکبار است.

قریشی با بیان اینکه سکوت در برابر جنایات متجاوزان جایز نیست، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی، کودکان مظلوم فلسطین را مانند حیوانات مورد حمله و شکنجه قرار می دهد، مسلمانان نباید در برابر آن سکوت کنند. با این اقدامات روبرو شوند.

این مبلغ کُرد هرگونه ظلم و کشتار را اقدامی ناپسند دانست و حمایت از مظلوم فلسطین را ضروری دانست و گفت: حفظ و تقویت وحدت بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است و همه باید در این راستا گام برداریم.

همانطور که حلوایان یکی دیگر از مبلغان کرد در این مراسم اظهار داشت: تنها راه مقابله با هجمه های دشمنان استقامت و حفظ حجاب و هویت است.

استاد روحانی برای راهبه ها ریحانه پیامبر سنندج گفت: خدا به موسی(ع)پ) می گوید: ایام الله بندگان خدا را یاد کنید. بنابراین دو نتیجه در این باره وجود دارد: اول اینکه منظور از ایام خاص، ایام خاص و ایام معین است و نتیجه دوم، معنای روزهایی از جانب خداوند در قیامت است.

وی گفت: این آیات در اوج جهاد موج کفر نازل شد، پس خداوند بنده را رها نکرد و هدایت الهی شامل حال بندگان می شود.

شیرینی ها وی استفاده از صبر را عاملی برای مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: باید با صبر بر مشکلات فائق آمد.

همایش وحدت و مقاومت در سنندج برگزار شد

در حاشیه همایش بزرگ «اتحاد و مقاومت» میهمانان این کنفرانس با امضای طوماری ضد استکباری نارضایتی خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند و در آن حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

دکمه بازگشت به بالا