عمومی

رتبه برتر اردبیل در سومین همایش پژوهشی اقتصاد پنهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدعلی مجتهدانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این همایش با حضور کمیته های برنامه برگزار می شود. اندازه کوچک مبارزه با قاچاق کالای کشور در تالار وزارت کشور صورت گرفت و اردبیل رتبه اول در حوزه تحقیقات اقتصادی پنهان شد.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل با پدیده شوم اقتصادی قاچاق در کشور مبارزه می کند. قسمتی از و استان های پیشرو خاطرنشان کردند: کمترین مماشات و سهل انگاری در خصوص قاچاق کالا در مرزهای شمالی و جنوبی منطقه اردبیل رخ نمی دهد و با تمام توان با پدیده شوم قاچاق مبارزه می کنیم.

دبیر کمیته برنامه اندازه کوچکو گفت: در استانداری اردبیل در راستای هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری اردبیل با اشاره به اینکه فرمانداران بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرباهای شمال و جنوب نظارت کامل دارند، گفت: اشرافیت. جدیت و کنترل اطلاعات در مورد دسترسی و جلوگیری از خروج کالای قاچاق.

وی با تاکید بر اینکه با رویکرد علمی و پژوهشی می توان در مقابله با این پدیده در دستیابی به اهداف و روند کاهش قاچاق موفق عمل کرد، گفت: شهروندان اصلی هستند. بیشتر گروه هایی هستند که تحت تأثیر قاچاق قرار می گیرند، بنابراین با رویکرد اجتماعی نجار باید برای کاهش قاچاق گام برداریم.

و ادامه داد: با اعمال مواد پنج و شش قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرتبط با سامانه ها، اقداماتی با تاکید بر سالم و شفاف سازی مصرف کالاها از زمان رسیدن به سطح انجام می شود. عرضه

دبیر کمیته برنامه اندازه کوچکو هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری اردبیل گفت: با این رویه ها به ویژه در حوزه شفاف سازی شاهد پیوند علم و عمل خواهیم بود نه حرفه. آه تو و بیایید آگاهانه با این پدیده پنهان و شگفت انگیز که تجارت و اقتصاد بازار را درگیر می کند به جنگ برویم.

مجتهدی نیا ثبت تلفن همراه را یکی از این مصادیق تلفیق علم و عمل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد و گفت: این اقدام دولت در نتیجه مطالعات انجام شده با پیگیری های انجام شده است. دستگاه های اجرایی و در حال حاضر تلفن همراه بدون ثبت قانونی وجود ندارد و نمی توان از پرداخت حقوق دولتی استفاده کرد.

ابراز امیدواری کنید. با تلاش همه دستگاه های اجرایی گام موثری در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کاهش قاچاق در کشور برداشته ایم.

دبیر کمیته برنامه اندازه کوچکهماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری اردبیل آ رجوع به افعال مسلک شود آه تو وی درباره سطح عرضه و فروش محصولات و کالاهای اساسی گفت: اتحادیه های شهرستانی باید با شبکه عرضه و فروش محصولات همکاری کنند.

وی بر برخورد با افرادی که سلامت مردم را به خطر می اندازند تاکید کرد و مجتهدی نیا افزود: مشکلات شهرستان های استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و راهکارهای اساسی برای آنها اندیشیده می شود.

دکمه بازگشت به بالا