عمومی

آغاز رگبار موقت باران و وزش باد از فردا در اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین مورد دیگری از نقشه های هواشناسی در استان اردبیل طی چند روز آینده را پیش بینی کرد و اظهار داشت: طبق گفته کارشناسان هواشناسی امروز در بیشتر مناطق این استان هوای نسبتاً پایدار حاکم است و آسمان تا حدی صاف است. ابری ؛ پیش بینی با وزش باد خزر.

وی افزود: از نظر دما امروز و فردا ، دما در استان افزایش چشمگیری داشته و حتی در قسمت شمالی استان و شهر کوثر ، دما به 34 تا 36 درجه سانتیگراد می رسد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط فصلی و محلی در برخی مناطق بخش مرکزی و جنوبی استان خصوصاً کوهپایه ها وجود دارد. آه تو در بعد از ظهر و عصر رشد ابرهای همرفت و باران های پراکنده باران یا رعد و برق دور از انتظار نیست.

محمدی از ورود سامانه جدید بارشی به استان خبر داد و گفت: به دلیل عبور امواج ناپایدار از وسط جو میزان پوشش ابر از ظهر شنبه در استان افزایش یافته و در مناطق مرکزی و قسمتهای جنوبی از شهرستان توفان موقت و رعد و برق است که باران و رعد و برق وجود دارد.

وی از اوج بی ثباتی هوا در استان در روز یکشنبه خبر داد و افزود: روز یکشنبه میزان بارندگی در مناطق مرکزی و جنوبی افزایش یافت و این سامانه ناپایدار تا صبح روز دوشنبه به کار خود ادامه می دهد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به حداکثر و حداقل دما طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین دما در شهر کرمی است که دما 18 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمترین دما 7 درجه سانتیگراد است. در شهر خلخال. ثبت شد

محمدی ظهر دوشنبه از بازگشت شرایط پایدار و دمای بالا در استان خبر داد.

دکمه بازگشت به بالا