عمومی

تداوم فعالیت بارشی در البرز تا صبح جمعه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آرش بهاروند احمدی وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین به پیش بینی وضعیت جوی استان البرز گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی روند افزایش آلاینده ها را تا عصر و شب پنجشنبه در منطقه البرز مرکزی نشان می دهد.

وی گفت: با فعالیت سامانه بارشی از عصر پنجشنبه تا صبح روز جمعه، وزش باد شدید، رگبار برف و کاهش محسوس دما در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و در شهرستان های استان البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است. انتظار می رود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز نیمه ابری و در بعدازظهر و شب ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید، رگبار و رعد و برق، در ارتفاعات، برف، کاهش محسوس دما و هوای ناسالم است، گفت: مقداری. وی تصریح کرد: امروز بیشترین دما در این فرمانداری 18 درجه سانتیگراد، کمترین دما 14 درجه سانتیگراد و حداکثر سرعت باد یک متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی ها و تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای هواشناسی، آسمان البرز فردا نیمه ابری، با بارش پراکنده باران در ساعات اولیه، مه رقیق و عقب نشینی تدریجی وزش باد و ابر پیش بینی می شود. قابل قبول .

بهاروند احمدی دمای فردا را پیش بینی کردم و متوجه شدم: حداکثر دمای فردا 12 درجه، حداقل 2- درجه سانتیگراد و حداکثر سرعت باد 10 متر بر ثانیه است.

دکمه بازگشت به بالا