عمومی

یادواره ۹۳ شهید فرهنگی البرز برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی حجرگشت بعد از ظهر سه‌شنبه در پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز به در پیش بودن هفته بزرگداشت معلم اشاره کرد و از همه عوامل ستاد درخواست کرد که تمامی فعالیت‌ها به سرعت به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه همه تلاش آموزش و پرورش استان تکریم فرهنگیان است، تصریح کرد: رویکرد تکریم از فرهنگیان باید در تمامی فعالیت‌های هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تاکید قرار گیرد.

حجرگشت به اهمیت تقدیر از همکاران بازنشسته و پیشکسوت پرداخت و خاطرنشان کرد: به تمامی مدارس و مناطق آموزش و پرورش استان البرز، تاکید شده است نسبت به برگزاری برنامه‌هایی به منظور تقدیر از همکاران بازنشسته اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزاری یادواره شهدای ۹۳ شهید فرهنگی استان البرز، استفاده رایگان از مجموعه‌های ورزشی آموزش و پرورش استان و تقدیر از معلمان نمونه استان را از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان برشمرد.

وی مسئله اطلاع رسانی و تبلیغات در هفته معلم را بسیار مهم دانست وتصریح کرد: استفاده از ظرفیت بیلبوردهای شهری، تلویزیون‌های شهری، صداوسیما استان و مواردی برای معرفی معلمان شاخص، نمونه و همچنین بزرگداشت مقام معلم باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر برگزاری برنامه‌های با کیفیت و رعایت شأن و جایگاه معلمان تاکید کرد و گفت: هفته معلم امسال باید یک هفته معلم متفاوت برای همکاران باشد.

دکمه بازگشت به بالا