عمومی

یادواره ۴۰ شهید حمل و نقل استان یزد برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهرعلی علیخانی، سه شنبه در نشست خبری با اشاره به برپایی دومین یادواره 40 شهید راه و ترابری استان یزد به مناسبت هفته راه، با اشاره به پیشینه نامگذاری 26 آذرماه در روز 26 آذرماه، اظهار داشت: این یادواره در استان یزد برگزار می شود. حمل و نقل، رانندگان و ذکر: استان یزد 40 شهید در عرصه حمل و نقل برای انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اولین یادواره شهدای حمل و نقل در سال 1376 برگزار شد، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در نصب این یادمان وقفه ایجاد شد اما امسال با همکاری راهداری، شهرسازی و… راهداری و حمل و نقل زمینی» دومین یادواره در فرودگاه، راه آهن، اتاق اصناف و دفتر استاندار یزد و شهرداری برگزار می شود.

علیخانی با اشاره به اینکه کتاب نقش رانندگان در هشت سال دفاع مقدس نیز در دست تدوین است، گفت: خیابانی در یزد به نام خیابان شهدای النقل نامگذاری می شود.

دبیر اجرایی این بنا با اشاره به زمان برپایی این بنای تاریخی گفت: این بنای تاریخی 30 آذرماه ساعت 9 صبح در پایانه مسافربری شهر غدیر برپا می شود.

اعتباری گفت: بزرگراه یزد 22 شهید، راه آهن 10 شهید، راه و شهرسازی پنج شهید و یک فرودگاه شهید و شهرداری شهدای حوزه حمل و نقل شهدای انقلاب اسلامی هستند. مشروط بر اینکه از خانواده این شهدا تجلیل شود.

دکمه بازگشت به بالا